MuscleMeat

Wat hebben die nederlanders met apartheid?

Ben benieuwd hoe al die critici hier die ff nonchalant zeggen hoezeer wilders wel niet verandert is en dat ie zich masturbeert op de aandacht zelf zullen veranderen als zij zichzelf "vrijwillig"zouden opsluiten. Ik hoef alleen maar te zeggen kijk is een x de gouden kooi hoe mensen veranderen in psycho's.
Ik denk dat de lol van het opgesloten zitten deze man al lang geleden is vergaan. Hij had ook lekker makkelijk in de VVD kunnen blijven zitten en zwijgen, maar hij kiest voor de moeilijke weg, alleen om die reden al krijgt ie mijn steun.

Dus Wilders is een psycho, dat is je boodschap?

Nee, valt nog wel mee met wilders ;)

maar hij kiest voor de moeilijke weg, alleen om die reden al krijgt ie mijn steun.

Ik kan me voorstellen dat je je leider waarvoor je jezelf hebt blind gemaakt om zijn lof beter te kunnen zingen natuurlijk ook graag boven je wilt hebben. Wat moest je immers zonder een grote leider. Het onmogelijke in Nederland, waar je naar op zoek bent is wel elders te vinden. Noord-Korea, Iran, Sudan, Ethiopie en Cuba. De wereld is wat dat betreft mooi, omdat je kunt kiezen voor iets wat bij je past.

Mijn leider :rolleyes::D

Leuke topic titel. Erg overdreven maar dat doet Roxxe natuurlijk om een punt te maken.
he, doet Geert dat ook niet...

Meestal komen zulke ideëen pas aan het licht nadat dictatorschap verworven is :rolleyes:

Misschien kan iemand een partij oprichten tegen 16 jarige k*tventjes op scooters met flessen breezah. Die koters kunnen toch niet stemmen, hun ouders haten ze, bejaarden haten ze, en iedereen die uitgepuberd is ook... geheid politiek stunten wordt dat.

Terug
Naar boven