Fitness Seller

Wat hebben die nederlanders met apartheid?

Het politieke verval van Wilders is bij deze ingegaan vermoed ik.

Zoals ik altijd dacht: hij gaat een stuk verder dan Vlaams Belang. Ik vind het dan wel vreemd dat je in België voor minder veroordeelt wordt , terwijl dit is Nederland allemaal maar zonder probleem kan. Hij mag dan een goed punt hebben over kritiek op de islam, maar als je mensen anders gaat behandelen, alleen om hun geloof, dan ben je geen haar beter dan die radicale moslims. Ik snap echt niet wat hij hiermee denkt te bereiken hoor, als ik niet beter wist zou ik denken dat hij compleet gek is geworden.

Geert heeft duidelijk een plan...

Nog even en hij schreeuwt voor 'lebensraum zum (midden) oosten".

Zoals ik altijd dacht: hij gaat een stuk verder dan Vlaams Belang. Ik vind het dan wel vreemd dat je in België voor minder veroordeelt wordt , terwijl dit is Nederland allemaal maar zonder probleem kan.

Denk dat ze hier na de moord op Fortuyn een stuk voorzichtiger zijn geworden met kritiek op politici die extremistische uitspraken doen. Anders krijg je straks weer verhalen dat de kogel of bom van links kwam als Wilders eventueel het loodje mocht leggen. Klaarblijkelijk neemt bijna iedereen het maar voor lief dat Wilders tweespalt zaait tussen bevolkingsgroepen en wordt alles tegenwoordig gezien als de vrijheid van meningsuiting.

Een tegenbeweging zoals Doekle Terpstra heeft opgericht is wat overdreven maar een stevig tegen antwoord op Wilders lijkt me wel gewenst. Het is alleen zo jammer dat Wilders zelf te laf is om buiten de tweede kamer discussies aan te gaan met politieke tegenstanders.

Wilders weet zichzelf wel altijd in de schijnwerpers te spelen. Weer zo'n compleet doorgedraaid plan.
Ik steunde veel van zijn standpunten, maar hij gaat nu echt een stapje te ver.

Hij mag dan een goed punt hebben over kritiek op de islam, maar als je mensen anders gaat behandelen, alleen om hun geloof, dan ben je geen haar beter dan die radicale moslims.

Niet voor het een of het ander, maar dit is toch juist wat die moslims willen. Dat wij ze hier anders behandelen. (niet naast een kuffar begraven worden, een eigen ziekenhuis, geen bloot meer op tv/straat, etc, etc.)

Niet voor het een of het ander, maar dit is toch juist wat die moslims willen. Dat wij ze hier anders behandelen. (niet naast een kuffar begraven worden, een eigen ziekenhuis, geen bloot meer op tv/straat, etc, etc.)

Met verschil dat Wilders geen onderscheid meer maakt.

Denk dat ze hier na de moord op Fortuyn een stuk voorzichtiger zijn geworden met kritiek op politici die extremistische uitspraken doen. Anders krijg je straks weer verhalen dat de kogel of bom van links kwam als Wilders eventueel het loodje mocht leggen. Klaarblijkelijk neemt bijna iedereen het maar voor lief dat Wilders tweespalt zaait tussen bevolkingsgroepen en wordt alles tegenwoordig gezien als de vrijheid van meningsuiting.

Een tegenbeweging zoals Doekle Terpstra heeft opgericht is wat overdreven maar een stevig tegen antwoord op Wilders lijkt me wel gewenst. Het is alleen zo jammer dat Wilders zelf te laf is om buiten de tweede kamer discussies aan te gaan met politieke tegenstanders.
Volgens mij wil hij eigenlijk helemaal niet in discussie gaan, of serieus debatteren. Denk dat hij vooral zo hard en zo vaak mogelijk wilt roepen zodat hij zoveel mogelijk in de media komt en zo steeds meer volgelingen onder de bevolking krijgt. Het is triest dat de personen die kritiek durven geven op de islam (wat ik nog steeds ok vind) zelf meestal helemaal overslaan naar extreme en belachelijke standpunten. Serieuze discussies worden zo onmogelijk gemaakt en aan het probleem zelf verandert uiteindelijk niets.

Juist, en daar moet je ook duidelijk nee tegen durven zeggen! Privé mogen ze doen wat ze willen (binnen de wet) maar daarbuiten moet je gewoon voor iedereen dezelfde rechten en plichten hanteren.

Als we het over scholen hebben vind ik trouwens sowieso dat deze nooit een religieuze achtergrond mogen hebben, ik kan er met mijn verstand niet bij dat dat anno 2007 zelfs nog maar bestaat. Voor mij is dat echt iets uit de middeleeuwen dat we op termijn compleet moeten afschaffen.

En het is nog hun recht ook :Godsdienstvrijheid is één van de rechten uit de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens : Een ieder heeft recht op vrijheid van gedachten, geweten en godsdienst; dit recht omvat tevens de vrijheid om van godsdienst of overtuiging te veranderen, alsmede de vrijheid hetzij alleen, hetzij met anderen zowel in het openbaar als in zijn particuliere leven zijn godsdienst of overtuiging te belijden door het onderwijzen ervan, door praktische toepassing, door eredienst en de inachtneming van geboden en voorschriften. bron wiki.

Dit is gewoon een onmogelijk idee oftewel een schreeuw om aandacht. en reken maar dat hij zich dagelijk af trekt op alle aandacht.
:D

En het is nog hun recht ook :Godsdienstvrijheid is één van de rechten uit de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens : Een ieder heeft recht op vrijheid van gedachten, geweten en godsdienst; dit recht omvat tevens de vrijheid om van godsdienst of overtuiging te veranderen, alsmede de vrijheid hetzij alleen, hetzij met anderen zowel in het openbaar als in zijn particuliere leven zijn godsdienst of overtuiging te belijden door het onderwijzen ervan, door praktische toepassing, door eredienst en de inachtneming van geboden en voorschriften. bron wiki.
Maar die wet heeft grenzen, je kan niet van elk idee uit je geloof gaan eisen dat het toegepast wordt in de samenleving.

Maar die wet heeft grenzen, je kan niet van elk idee uit je geloof gaan eisen dat het toegepast wordt in de samenleving.

Klopt, maar de wet maakt het wel moeilijk om bij een erkende godsdienst zaken zoals onderwijs(godsdienst), het vieren van feestdagen, en subsidie te verbieden.

Deze man is al een half jaar ofzo echt volkomen losgeslagen. Waarschijnlijk is doordat hij zich heeft omringd met zoveel extreem rechts denkende mensen in zijn partij dat hij elk idee van nuance kwijt is geraakt. Eng om te zien dat iemand die enkele jaren gelden in de VVD nog een verstandig en sympathiek persoon leek, in korte tijd zo kan radicaliseren. Hij heeft het zelf misschien niet meer in de gaten maar hij staat nu letterlijk tegenover moslims als Hitler tegenover de joden destijds. Letterlijk. Het zou me serieus niet verbazen als hij binnenkort voorstelt moslims een ster op hun jas te naaien.

Waar maken zich sommige mensen toch druk om :scratch: . Zo een wijziging zal hem nooit lukken. Mocht het dan toch nog lukken, is het in strijd met EG-Recht en wordt dus iedere keer niet van toepassing verklaard, en in strijd met het EVRM, en nog tal van andere verdragen.

Leitkultur, krijg een beetje 'heim ins reich' gevoel bij die man.

M'n etiket met de veroordeling facist krijgt zowaar steeds meer betekenis. :D

Kan me hier niet meer druk om maken, hij toont gelukkig z'n ware aard in een te vroeg stadium om werkelijk een bedreiging voor onze rechtsstaat te zijn. :)

Waar maken zich sommige mensen toch druk om :scratch: . Zo een wijziging zal hem nooit lukken. Mocht het dan toch nog lukken, is het in strijd met EG-Recht en wordt dus iedere keer niet van toepassing verklaard, en in strijd met het EVRM, en nog tal van andere verdragen.

hmmm waarom zou Geertje toch al tijden ervoor pleiten om deze verdragen op te zeggen....

OT: Geert is niet lekker in zijn bolletje...

Ben benieuwd hoe al die critici hier die ff nonchalant zeggen hoezeer wilders wel niet verandert is en dat ie zich masturbeert op de aandacht zelf zullen veranderen als zij zichzelf "vrijwillig"zouden opsluiten. Ik hoef alleen maar te zeggen kijk is een x de gouden kooi hoe mensen veranderen in psycho's.
Ik denk dat de lol van het opgesloten zitten deze man al lang geleden is vergaan. Hij had ook lekker makkelijk in de VVD kunnen blijven zitten en zwijgen, maar hij kiest voor de moeilijke weg, alleen om die reden al krijgt ie mijn steun.

Terug
Naar boven