Fitness Seller

wat het beste te stacken met sustanon?

builder zei:
weet nog niet wat t wordt. deca hoef ik eigenlijk niet meer want op m,n laatste kuurtje deca/dboll pakte ik maar 8 kilo waar ik 4 kilo van over heb gehouden. vind deca niet zo geweldig.

zelfde mening toegedaan, deca idd niet zo geweldig.... vind sust stack met equipoise uitstekend

builder zei:
test enthaat zat ik ook al aan te denken. maar sustanon is naar weten sterker dan test enthaat. zie dat ik t het t beste kan stacken met deca of bold. deca heb ik net gehad en bold duurt toch heel lang voor t aanslaat. zou je test ook kunnen stacken met primo? of ga hier teveel vocht van vasthouden?

tja... wat is erg lang ?????? is toch ook weer geen kwestie van maanden.... 3 weekjes geduld maar nadien gaat het hard

builder zei:
test enthaat zat ik ook al aan te denken. maar sustanon is naar weten sterker dan test enthaat. zie dat ik t het t beste kan stacken met deca of bold. deca heb ik net gehad en bold duurt toch heel lang voor t aanslaat. zou je test ook kunnen stacken met primo? of ga hier teveel vocht van vasthouden?

Sust. bestaat uit een blend van 4 test. varianten, maar of dat direct inhoudt dat het sterker is dan enth. als je van beide 500mg /w zet weet ik niet. :)

ik heb primobolan met boldone gebruikt met een 9weken kuur en was 12kilo aan gekomen dus bij mij werkte het perfekt maar daarna heb ik nog eens gekuurt na 8maanden en toen deca gebruikt met primo,s en daar merkte ik weinig van behalve dan dat ik wel kracht kreeg, maar ik wilde juist groeien :rolleyes:
nu wil ik in januari gaan kuren met sus en primo,s maar kan dus na deze topic gelezen te hebben beter sus met deca,s gaan nemen??

Inderdaad J. ook Sustanon is gewoon Test. En test is test. In Sustanon komen door de verschillende esters de testo's op een ander tijdstip vrij.

Sterker is het dus niet.

MrJ zei:
Sust. bestaat uit een blend van 4 test. varianten, maar of dat direct inhoudt dat het sterker is dan enth. als je van beide 500mg /w zet weet ik niet. :)

MrJ zei:
Het moleculair gewicht v/d sustanon basis: 288.429
Het moleculair gewicht v/d enanthaat basis: 288.429

Net hetzelfde dus even sterk per gelijke dosis. Sust zal in begin kleine korte pieken geven waardoor gebruikers vaak sneller resultaat zien. Frontload je enth dan zal het resultaat bij enth inhet algemeen beter zijn. Theoretisch...

ScHrOeFjE zei:
idd ik zelf zou voor Test-Enanthaat gaan in combie met deca of EQ

Test enan ıs ook een lange esther dus werkt buılder ın deze kuur alleen met lange esthers (test enan met deca), dat lıjkt me toch nıet zo verstandıg of zıe ık het verkeerd. Het zorgt er ook nog eens voor dat ıe langer moet wachten met zıjn nakuur.

Gr Suat

builder zei:
hallo mensen

welke as kun je het beste combineren met sustanon?
heb hiervoor twee keer gekuurd.een keer met dianabol en een keer deca/dianabol.
wil voor de volgende kuur sustanon zetten met nog een inject erbij.
zit te denken aan primobolan maar daar schijn je veel van te moeten nemen voordat je iets merkt. is sus met primo een goede combi of kan ik beter voor een ander middel gaan?

alvast bedankt.

Deca Durabolin

• Topic Starter Topic Starter
denk toch dat ik voor sustanon ga in combo met boldenone.
wk 1tm10 sustanon 500mg pw
wk 1tm10 boldenone 400mg pw

de bold zet ik dan op maandag(200mg) en donderdag(mg).
alleen met sustanon ben ik er nog niet uit.
op aanraden van een prof bb kon ik deze t beste ook maandag en donderdag eentje zetten. maar lees ook dat mensen ze om de 4-5 dagen zetten. of 500mg alleen op maandag. graag jullie mening hierover.

Gewoon om de 3 of 4 dagen 250mg sust en 200mg Boldenone in 1 spuit doen en dan zetten.
Edit: dit is heel praktisch en leidt tot mooie vlakke bloedspiegels.

greetz

builder zei:
denk toch dat ik voor sustanon ga in combo met boldenone.
wk 1tm10 sustanon 500mg pw
wk 1tm10 boldenone 400mg pw

de bold zet ik dan op maandag(200mg) en donderdag(mg).
alleen met sustanon ben ik er nog niet uit.
op aanraden van een prof bb kon ik deze t beste ook maandag en donderdag eentje zetten. maar lees ook dat mensen ze om de 4-5 dagen zetten. of 500mg alleen op maandag. graag jullie mening hierover.

• Topic Starter Topic Starter
verder niemand?

Terug
Naar boven