Fitness Seller

Wat ik ooit nog eens wil doen (als ik er tijd/geld voor heb).

Bezoekers in dit topic

Vooral reizen. Ik heb echt nog veel te weinig van de wereld gezien.

Motor + rijbewijs lijkt me ook niet vervelend.
 
ReyMysterio zei:
Er zijn veel lui hier die graag een brevet willen!
Terroristjes in spé?

Nee, piloot in spé.
 
Esperantisto zei:
Dat we in een vlaag van verstandsverbijstering geld, veel geld naar zijn rekening overmaken.

Briljante zet Vince!

Willen jullie dan al je supps voortaan bij mij bestellen? Eiwitten verkoop ik (nog) niet.


Ben jij ook sponsor op deze site?
 
Vince zei:
Mijn rekeningnummer is: 0028-55-456-099 ;) :D :D


Ik hoop dat dit echt je rekeningnummer is, ik heb zojuist een symbolische euro naar je over gemaakt :D.
 
eduardjanssen zei:
Ik hoop dat dit echt je rekeningnummer is, ik heb zojuist een symbolische euro naar je over gemaakt :D.

Wil je ook een symbolische euro naar mij zenden? En met jou de 13 000 andere members :D
 
MonsterStrength zei:
Wil je ook een symbolische euro naar mij zenden? En met jou de 13 000 andere members :D

Zin in 10.000 hamburgers dan? :D
 
stuur je moeder naar mij op
 
Ik zou groot huis kopen, dikke auto's. Gym aan huis. Dat was 't wel...
 
eduardjanssen zei:
Ik hoop dat dit echt je rekeningnummer is, ik heb zojuist een symbolische euro naar je over gemaakt :D.

Kijk, dat bedoel ik nou met barmhartige BB'ers :D ;)
 
Esperantisto zei:
Even kijken:
rondreis van 1 jaar in N-Amerika (VS, Canada, Mexico, Cuba) per fiets, bus, vliegtuig & duim: check
rondreis van 5 maanden in Australië en NZ per fiets & duim: check
rondreis van 3 maanden in Brazilië per fiets & bus: check
100 cols tocht in Frankrijk in 2 maanden per fiets: check

Heb verder nog wel meer reizen gemaakt, maar dit zijn de langste. Helaas vrees ik dat het echte rondreizen per fiets er ivm mijn ruginfectie in 2004 niet meer van zal komen. Als ik had gedaan wat ik toen nagelaten had, nl. 3 maanden rondfietsen in Arg & Chili was mijn lijstje miss nog veel langer geworden.


Mijn god, als we met z'n allen nu gewoon eens onze koffers pakken. Espi, jij pakt de dumbbells en barbells mee met schijven. :D

Alle gekheid op een stokje, mooi wat sommigen mensen, gedaan hebben/nog willen doen!
 
Vrees dat het wel heel lang gaat duren voor ik weer een lange reis ga maken. Ben verhuisd en de huidige vaste lasten zijn heel hoog.
Plus.. ben een nieuw bedrijfje "Pasio Ingredients" begonnen.

Zei vanochtend nog tegen mijn vriend.. wat als ik nu wel naar Argentinië was gegaan? Dan was ik niet ziek geworden... maar dan had ik niet zo snel gemerkt wat voor een ereldgozer hij was. Mij 2 wkn bijstaan toen ik doodziek was en mijn huisarts en de meeste afdelingsgenoten me lieten stikken... ik heb nota bene de meeste hulp gehad toen van een Chinees meisje dat ik nog nooit gezien heb.

Mgoed.. ik heb die 2 reisgidsen nog liggen. Ik hoop vurig ooit weer fit genoeg te zijn voor lange-afstandsfietstochten. Mijn vriend heeft al beloofd dat hij me dan zal bijstaan per scootertje oid.. lange-afstands-fietsen is niks voor hem.

En Vince jij zou beter moeten weten: je kan je genoeg trainen met opdrukken, dippen, optrekken en 1-benige squats plus wat lunges. Heb je geen schijven voor nodig.

Espi
 
mijn chick ooit eens ten huwelijk vragen en als huwelijksreis op een onbewoond eiland vertoeven
 
dan zou ik een eigen fitnesscentrum openen, vastgoed opkopen, familie en kenissen blij maken, porsche 911 kopen, kinderen baren, alle supplementen uitproberen, zelf kleding ontwerpen, moskee bouwen, heel veel mensen helpen die het echt nodig hebben en in LA wonen :D
 
Verhuizen naar een spaans land en beetje clubs en strandtenten en gyms opzetten.

Heerlijk lijkt me dat
 
Bracke zei:
Een zuivelbedrijf lijkt me goed mogelijk. Enkele koeien in de hof zetten ;)
Wij hebben hier 20 kippen rondlopen - is als klein bedrijfje. Zit bijna nooit zonder - verse- eieren :lick:

Wat die parachutensprongen betreffen.. Heb ooit 4 sprongen mogen doen voor slechts 5000 BEF (+- 125 EUR) in een of ander kamp in het Belgische leger. Zo'n parachutejump is erg scary, vooral uit ballon maar is zeker een MUST :coolnana: :D

Die parachute-jump zal in Schaffen, nabij Diest geweest zijn... Rijrichting: het onbekende holland, turnhout, geel, aarschot, diest :)

Mijn droom: eigen gym: sissy's met hele knappe vriendinnen wel allowed :) In de voormiddag trainen, in de namiddag af en toe eens werken

Grtz
DiS
 
Alizée meeten :P
 
DBC zijn traliewerk oprekken :D
 
Back
Naar boven