- Waardering
- 18.834
Hoe bedoel je andere web talen die je kent zou je niks van weten te maken? Als in met jouw skills kom je niet aan de bak? Dat is de hele reden waarom je een Udemy curus zou doen toch?
Iemand die goed is in Javascript en diep in de React/Angular/Vue materie zit kan in de randstad echt flink veel geld verdienen zonder ook maar een papiertje te hebben, zolang je het maar kan. Hoor geregeld bedragen richting de 5k voorbij komen. Maar dan heb je het uiteraard wel over serieus slimme mensen.
Iemand die goed is in Javascript en diep in de React/Angular/Vue materie zit kan in de randstad echt flink veel geld verdienen zonder ook maar een papiertje te hebben, zolang je het maar kan. Hoor geregeld bedragen richting de 5k voorbij komen. Maar dan heb je het uiteraard wel over serieus slimme mensen.

Backend en SQL is alleen een heel andere wereld, daar doe je nu niks mee toch? Ik ben voorstander van gewoon een leeg project starten met de nieuwe tools die je wilt leren en zoek het maar uit hoe het moet. Voor crypto onzin en app ideeën waarvoor ik op gesprek was (maar ze hadden geen geld) node.js ergens op een vps gezet en stapje voor stapje opzoeken en maken wat ik nodig had. Voor Laravel heb ik een minimale versie van het project dat m'n oude vaste baan was nagebouwd als demo voor sollicitaties. Puur om te leren is dat misschien wel een idee.
Kijken hoe het zich gedraagt rond de huidige prijs of na doorbraak?