Fitness Seller

WAT in plaats van Deca

lunatic

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
In mijn laatste kuur (mei/juni) heb ik o.a. deca gebruikt en was er echt zeer tevreden over. Alleen 1 nadeel, ik ben nu dus een aantal maanden verder en mijn coïtusdrift is nog steeds niet zoals hij vroeger was. Ik merk nu pas dat ie wat beter begint te worden...
Ik heb al meer gekuurd met de andere middelen die ik toen had dus ben er aardig zeker van dat dit van de deca moet komen.

Ik ben alvast voor februari of maart een 6-8 weekse kuur aan het plannen en wat spullen aan het verzamelen.

Tot nu toe zit daar in:

week 1 t/m 8: 500-750mg sust of test enant
week 1 t/m 8: 400-600mg tren enant.
week 1 t/m 8: 15mg aromasin ED

Ik ben vorige week begonnen met een cut die ik tot februari vol wil houden. Ik zit nu op 24% vet, dus vrij hoog... Ik ga over enkele weken ook wat gebruiken om vet te verliezen als ik ergens een middel kan vinden wat echt helpt. (meridia?)
De bedoeling is om mijn kuur volgend jaar te beginnen met een vet% van 10 - 12% en te eindigen met hooguit 1 of 2% meer, liefst minder.

Ik wou dat ik er nog 400mg deca bij kon zetten, maar wil niet weer een half jaar geen/weinig zin in coïtus hebben en dit keer ook wat minder vet en vocht vasthouden.
Ben dus op zoek naar een plaatsvervanger voor de deca. Veel mensen roepen dan boldenon of primo, maar vind de resultaten daarvan echt lang niet in de buurt komen van deca.
Ik dacht al aan masteron, maar vind dat een beetje overkill samen met tren.
Van winstrol merk ik bijna niks, dus die komt er ook al niet in.
Erg moeilijk dus.... Turinabol misschien???

is toch al mooie kuur of wil je nog perse extra stacken, dan zouik voor EQ gaan of winny in deze cycle

En resultaten van deca beter dan eq, tja, niet moeilijk als de helft vocht en vet is en bij eq pure mass!!!

boldenone

• Topic Starter Topic Starter
Boldenon kan, maar werkt een beetje laat. Winstrol doet bijna niks bij mij en is ook wat te prijzig voor wat het doet.
Een kuur met alleen test en tren zou dus al voldoende zijn? ben altijd bang dat ik iets te kort neem...
Vorige kuur was tren400mg/masteron350mg/test500mg/deca400mg.
Dat ging als een idioot natuurlijk!

Tren en Test is prima. Voor de rest hoef je helemaal niks te stacken want het draagt niks extra's bij.

Dus hou het daar lekker bij en ga vanaf nu minstens een uur per dag cardio doen. Want met geen enkel middel kun je een verkeerd voedingspatroon of gebrek aan discipline compenseren.

Succes

lunatic zei:
In mijn laatste kuur (mei/juni) heb ik o.a. deca gebruikt en was er echt zeer tevreden over. Alleen 1 nadeel, ik ben nu dus een aantal maanden verder en mijn coïtusdrift is nog steeds niet zoals hij vroeger was. Ik merk nu pas dat ie wat beter begint te worden...
Ik heb al meer gekuurd met de andere middelen die ik toen had dus ben er aardig zeker van dat dit van de deca moet komen.

Ik ben alvast voor februari of maart een 6-8 weekse kuur aan het plannen en wat spullen aan het verzamelen.

Tot nu toe zit daar in:

week 1 t/m 8: 500-750mg sust of test enant
week 1 t/m 8: 400-600mg tren enant.
week 1 t/m 8: 15mg aromasin ED

Ik ben vorige week begonnen met een cut die ik tot februari vol wil houden. Ik zit nu op 24% vet, dus vrij hoog... Ik ga over enkele weken ook wat gebruiken om vet te verliezen als ik ergens een middel kan vinden wat echt helpt. (meridia?)
De bedoeling is om mijn kuur volgend jaar te beginnen met een vet% van 10 - 12% en te eindigen met hooguit 1 of 2% meer, liefst minder.

Ik wou dat ik er nog 400mg deca bij kon zetten, maar wil niet weer een half jaar geen/weinig zin in coïtus hebben en dit keer ook wat minder vet en vocht vasthouden.
Ben dus op zoek naar een plaatsvervanger voor de deca. Veel mensen roepen dan boldenon of primo, maar vind de resultaten daarvan echt lang niet in de buurt komen van deca.
Ik dacht al aan masteron, maar vind dat een beetje overkill samen met tren.
Van winstrol merk ik bijna niks, dus die komt er ook al niet in.
Erg moeilijk dus.... Turinabol misschien???

lunatic zei:
Boldenon kan, maar werkt een beetje laat. Winstrol doet bijna niks bij mij en is ook wat te prijzig voor wat het doet.
Een kuur met alleen test en tren zou dus al voldoende zijn? ben altijd bang dat ik iets te kort neem...

Winstrol met deca vergelijken is natuurlijk appels met peren vergelijken en wat de prijs betreft maakt het tegenwoordig bij underground spullen bijna geen reet uit.
En wat is tenslotte een paar tientjes op een complete kuur?;)

Oke dan houd ik het bij tren/test denk ik.
Dat cutten gaat wel lukken. Ik heb al een goed dieet en aan beweging kom ik niet te kort. Ik deed altijd al 4 keer in de week een half uur cardio en heb het vorige week verhoogd naar een uur per dag, 5x per week. Dat houd ik wel vol zo.
Ik denk alleen wel dat ik straks ontevreden zal zijn met de resultaten, dus zal ik er (als ik wat vind) een middel bij nemen wat de verbranding stimuleerd...

Tren enethaat en ook nog eens deca stacken.. dan loopt je libido een groot gevaar weer een klap te krijgen...

hou hem lekker zo als hij is...

Infinity zei:
Winstrol met deca vergelijken is natuurlijk appels met peren vergelijken en wat de prijs betreft maakt het tegenwoordig bij underground spullen bijna geen reet uit.
En wat is tenslotte een paar tientjes op een complete kuur?;)

Ik vergelijk ze niet met elkaar, maar vind het nutteloos om winstrol te nemen, omdat ik iets wil voor extra massa en vooral kracht. Winstrol heeft bij mij al weinig invloed, behalve dat ik misschien wat droger blijf, maar daar heb ik in dit geval de aromasin al voor.

Pumpin' zei:
Tren enethaat en ook nog eens deca stacken.. dan loopt je libido een groot gevaar weer een klap te krijgen...

hou hem lekker zo als hij is...

Die klap wil ik dus niet weer ;)

lunatic zei:
EQ altijd frontloaden. Winny neem je ook niet voor de enorme extra winst maar voor andere zaken die je fysiek zeker te goede komen. Oa beter conditie en andere functies helpen je in een anabolere omgeving te brengen. Spieren zullen er ook beter uitzien. Kan je tegenwoordig in UG labs veel goedkoper krijgen, waarom ik winny noemde is puur omdat het een bijna perfecte stack vormt met test en tren, waar andere as niets of weinig toevoegen.
Je vroeg naar een extra product, wel ik denk dat het duidelijk is dat in een zeer sterke stack als test/tren je eigenlijk niets anders nodig hebt. Wil je net als ik zei perse toch wat extra stacken, dan is winny in de laatste weken een besliste aanrader.

Waarom denk je dat steeds meer en meer beter en beter zal zijn?
Helaas werkt het niet zo, jij heb je receptors en die zijn beperkt, net als de groei die anabolen kunnen bieden. Ga je teveel stacken (ja dat kan) dan gaat je groei misschien 1 % hoger liggen, maar de bijwerkingen 200%.
Korte boodschap is dus, houd de sterke stack, en indien nodig neem je wat hogere dosis als je vindt dat dit opweegt tegen de bijwerkingen.

helemaal waar wat Tyl zegt :thumb:

In geval van winstrol zou ik aan het eind van je kuur niet langer als 4 wkn doen. Meer als genoeg.

lunatic zei:

???

1 a 2 procent vet? :eek: dat wordt je dood dan...

maar ach in die kist wordt je vanzelf droog tot op het bot! :D

nee nerd hij bedoel met 1 a 2% extra :D

hahahaahah

Terug
Naar boven