lunatic
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 3
In mijn laatste kuur (mei/juni) heb ik o.a. deca gebruikt en was er echt zeer tevreden over. Alleen 1 nadeel, ik ben nu dus een aantal maanden verder en mijn coïtusdrift is nog steeds niet zoals hij vroeger was. Ik merk nu pas dat ie wat beter begint te worden...
Ik heb al meer gekuurd met de andere middelen die ik toen had dus ben er aardig zeker van dat dit van de deca moet komen.
Ik ben alvast voor februari of maart een 6-8 weekse kuur aan het plannen en wat spullen aan het verzamelen.
Tot nu toe zit daar in:
week 1 t/m 8: 500-750mg sust of test enant
week 1 t/m 8: 400-600mg tren enant.
week 1 t/m 8: 15mg aromasin ED
Ik ben vorige week begonnen met een cut die ik tot februari vol wil houden. Ik zit nu op 24% vet, dus vrij hoog... Ik ga over enkele weken ook wat gebruiken om vet te verliezen als ik ergens een middel kan vinden wat echt helpt. (meridia?)
De bedoeling is om mijn kuur volgend jaar te beginnen met een vet% van 10 - 12% en te eindigen met hooguit 1 of 2% meer, liefst minder.
Ik wou dat ik er nog 400mg deca bij kon zetten, maar wil niet weer een half jaar geen/weinig zin in coïtus hebben en dit keer ook wat minder vet en vocht vasthouden.
Ben dus op zoek naar een plaatsvervanger voor de deca. Veel mensen roepen dan boldenon of primo, maar vind de resultaten daarvan echt lang niet in de buurt komen van deca.
Ik dacht al aan masteron, maar vind dat een beetje overkill samen met tren.
Van winstrol merk ik bijna niks, dus die komt er ook al niet in.
Erg moeilijk dus.... Turinabol misschien
Ik heb al meer gekuurd met de andere middelen die ik toen had dus ben er aardig zeker van dat dit van de deca moet komen.
Ik ben alvast voor februari of maart een 6-8 weekse kuur aan het plannen en wat spullen aan het verzamelen.
Tot nu toe zit daar in:
week 1 t/m 8: 500-750mg sust of test enant
week 1 t/m 8: 400-600mg tren enant.
week 1 t/m 8: 15mg aromasin ED
Ik ben vorige week begonnen met een cut die ik tot februari vol wil houden. Ik zit nu op 24% vet, dus vrij hoog... Ik ga over enkele weken ook wat gebruiken om vet te verliezen als ik ergens een middel kan vinden wat echt helpt. (meridia?)
De bedoeling is om mijn kuur volgend jaar te beginnen met een vet% van 10 - 12% en te eindigen met hooguit 1 of 2% meer, liefst minder.
Ik wou dat ik er nog 400mg deca bij kon zetten, maar wil niet weer een half jaar geen/weinig zin in coïtus hebben en dit keer ook wat minder vet en vocht vasthouden.
Ben dus op zoek naar een plaatsvervanger voor de deca. Veel mensen roepen dan boldenon of primo, maar vind de resultaten daarvan echt lang niet in de buurt komen van deca.
Ik dacht al aan masteron, maar vind dat een beetje overkill samen met tren.
Van winstrol merk ik bijna niks, dus die komt er ook al niet in.
Erg moeilijk dus.... Turinabol misschien

dat wordt je dood dan...