Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Oxy's word je erg sterk van, maar je houd er erg veel vocht van vast,word vaak gebruikt door powerlifters. Eigenlijk ga je met bijna elke steriode wel sterker worden, maar ik vraag me af waarom je met a.s puur alleen krachtiger wil worden?
Je wilt er toch beter gaan uitzien, kracht boeit toch weinig dan.
Welke kuur voor jouw krachtdoeleinden ideaal is, hangt ook een beetje af van het lichaamsgewicht wat je wilt bereiken. Als je puur voor kracht gaat, zoek dan een bijpassend trainingsschema. Mijn ervaring is wel dat je hierbij tig keer meer Kcals verbrandt dan wanneer je naar de gym gaat voor alleen wat setjes curlz, extensions en raises.
Of je neemt dit gewoon:sust op 500mg per week
bold op 500 mg per week
of trenbolone op 400mgperweek
laatste 4 of 5 weken winny tabs
op 40 mg per dag
nakuur nolvadex
met de bold 12 weken
en zou met de trenbolone 10 weken doen
2 weken na de kuur de nakuur beginnen
die drie weken doen.
ergens gecopyeert van deze site .
weet zelf niks van groeihormonen enz. dus gebruik ik het ook niet.
Als ik aan zoiets zou beginnen zou ik eerst proberen er veel info over te krijgen.
en dan nog x proberen met hard trainen en goed voedingsschema wat te doen.
Gozer, als je mijn mening niet wilt horen moet je niet op een forum posten waar iedereen wel een mening heeft.
Mijn mening is: Doe zelf eens wat moeite om je te verdiepen in de materie.
Lijkt me veel beter aangezien je dan weet waar je mee bezig bent voordat je tijdens of na je kuur toch ergens spijt van hebt gekregen (of het nou veel of weinig is, t'is gewoon zonde).