Fitness Seller

Wat is de beste planning?

Ziq

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
85kg
Vetpercentage
18%
Hallo allemaal,

Nu ik alweer een tijd off ben begint het weer te kriebelen. Mijn planning is om november weer een kuur te starten. Nu probeer ik een zo goed mogelijke planning te maken zodat ik volgend jaar het goed in elkaar kan laten overlopen.

Mijn idee is om in November een bulk kuur te pakken. Alleen zit ik me nu af te vragen hoe ik het dan volgend jaar het beste kan oplossen. Ik zal waarschijnlijk halverwege januari een keer klaar zijn en wil voor de zomer eigenlijk nog een kuur pakken (Bulk of Cut?)

Wat kan ik het beste tussen Januari & de zomer doen? Maintainen? Cutten? En wat is het meest reguliere moment om de kuur voor de zomer te starten?

Graag hoor ik van jullie mocht het een beetje onduidelijk zijn.

Mijn doel is toch om flink wat kilo's te hebben gepakt voor volgende zomer maar wel droog te ogen (10-12%)

Dat ligt natuurlijk helemaal aan je doelen..
Ik weet niet of je stats kloppen? Maar op 18 een bulk kuur pakken, dat lijkt me wat overdreven?
Als je toch al een tijdje off bent, zou ik proberen wat in VP te droppen alvorens je gaat bulken met AAS. Ik zou dan de voorkeur geven aan een steady cut tot ergens in Februari, richting de 10-12% moet te doen zijn. Daarna een cleanbulk de zomer in met wat AAS. Dus Maart starten en tot Juni/Juli knallen.

punjab heeft gelijk beter eerst nog wat dalen in vp% & dan knalle

• Topic Starter Topic Starter
Dat ligt natuurlijk helemaal aan je doelen..
Ik weet niet of je stats kloppen? Maar op 18 een bulk kuur pakken, dat lijkt me wat overdreven?
Als je toch al een tijdje off bent, zou ik proberen wat in VP te droppen alvorens je gaat bulken met AAS. Ik zou dan de voorkeur geven aan een steady cut tot ergens in Februari, richting de 10-12% moet te doen zijn. Daarna een cleanbulk de zomer in met wat AAS. Dus Maart starten en tot Juni/Juli knallen.

Mijn stats kloppen niet, Ik zit inmiddels tussen 10-12% BF vandaar dat ik mij afvraag wat ik nu het beste kan doen. Mijn doel is om volgende zomer toch wel flink te ogen met hetzelfde % aan BF.

Dan kun je inderdaad prima een cleanbulk gaan doen nu ;)

Afhankelijk van het feit of je wilt blast/cruisen of niet, of dat je weer of gaat, maak je een plannetje voor jezelf..

Wil je niet cruisen, dan kun je best nu je bulkcycle starten. Nakuren begin volgend jaar en een cutcycle draaien ergens begin Maart starten.. Zo zou ik het dan doen denk ik.

Terug
Naar boven