- Waardering
- 0
Wat voor voeding is het beste voor een strongman om de meeste kracht uit je lichaam te persen??
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een veralgemening... Niet iedereen vreet hier massaal McDonals.
Niet elke powerlifter/strongman eet junkfood. Het lijkt wel of velen hier het feit dat ze powerlifter/strongman zijn gebruiken als excuus om ongezond te eten...
Ik hou het heel clean, meestal de volgende dingen:
havermout, melk, boterhammen, kipfilet, rijst, vlees, noten, plattekaas, lijnzaadolie, vis, ...

The key is to pound the bag before your brain tells you that you’re full.
Momenteel eet ik gemiddeld per dag
500 gram vlees
500 gram aardappels of een bord rijst
12 tot 16 plakken brood met kaas ham of honing
en drink gemiddeld 1 liter halfvolle melk en 3 a 4 liter water
Denk dat je daar aardig op gaat groeien, mis alleen wel wat belangrijke dingen als groente, fruit en een bron van onverzadigde vetten (bijv. noten). Verzadigde vetten (kaas, ham etc) omlaag en onverzadigde vetten omhoog is mijn advies.
Hoe kan jij dat nu weten of hij daar al dan niet gaat op gainen? Dat hangt van zoveel factoren af, voor mij en velen hier is dat gewoon een zwaar cutdieet.
Hoe kan jij dat nu weten of hij daar al dan niet gaat op gainen? Dat hangt van zoveel factoren af, voor mij en velen hier is dat gewoon een zwaar cutdieet.
Haha, idd.
Als ik wil groeien moet ik toch boven de 5000 kcal uit komen..