XXL Nutrition

Wat is de goedkoopste webshop?

Ach, B&F of XXL. We kunnen er allemaal over eens zijn dat het beide goede webshops zijn en allebei goede prijs/kwaliteit verhouding hebben. Bestel bij beiden en kies welke je persoonlijk prettiger vindt.

Voor de USA merken hebben de grote shops dezelfde prijzen volgens mij, hier en daar wat acties uitgezonderd. Eigenlabel is altijd een ander verhaal, je kan dat nooit 1 op1 vergelijken.

Ik zou zelf altijd supplementen van meerdere merken proberen en dan bepalen wat ik zelf het beste vind. Je wilt het beste product voor de juiste prijs en dat is niet altijd het goedkoopste product.

Je moet gewoon kopen daar waar je je prettig bij voelt, kwaliteit is ook een kwestie van vertrouwen.

Ik denk te weten welke whey jij hebt (van B&F) en ik heb alle smaken uit het sample pack geproefd en allen, zonder uitzondering, hebben een chemische (na)smaak.

Maar, misschien ben ik een zeikerd. Heb jaren gewerkt in de wijnimport en ben goed thuis (gediplomeerd) in het proeven van zowel koude als warme dranken en misschien maakt mij dat wat kritischer dan de gewone BBer?
Ja niemand mag jou

:roflol::roflol::roflol:
wat een droge reactie XD

Ik vind persoonlijk bodylab goed en prijs/kwaliteit verhouding in de eiwitten goed.. voor de rest koop ik ook geen andere sups dan eiwitten en afentoe creatine ;)
En dat gemische smaak geeft mij het gevoel dat ik iets in neem dat echt helpt dus ook al smaakt het echt goor... iets psychologisch misschien bij mij XD en ik heb ook bipolarism dus kan ook daar aan liggen :P

Die site is verre van compleet en de vergeleken verpakkingen wijken mijn inziens te veel van elkaar af om een correcte vergelijking te kunnen maken.

En er staan teveel affiliate links op die site om van een eerlijke vergelijking te spreken.
why? wel/niet affiliate links krijgen geen voorrang hoor

maar ontopic: maakt niet zo heel veel uit als het om huismerk gaat.

B&F vind ik altijd top, in iedergeval in Whey

---------- Post toegevoegd Thu 18 Oct 2012 om 15:18 ----------

jesse2010 praat altijd met zo veel lof over B&F dat het er steeds weer op lijkt dat hij wordt omgekocht om dit allemaal te zeggen. Just sayin'.
Als het gewoon top is, dan mag dat gezegd worden toch? Dat is het namelijk ook, altijd cadeautjes, samples, goeie acties, en een uitmuntende service. En ze zijn zeker niet duur.

B&F vind ik altijd top, in iedergeval in Whey

---------- Post toegevoegd Thu 18 Oct 2012 om 15:18 ----------

Als het gewoon top is, dan mag dat gezegd worden toch? Dat is het namelijk ook, altijd cadeautjes, samples, goeie acties, en een uitmuntende service. En ze zijn zeker niet duur.
Daar gaat het mij helemaal niet om, ik koop zelf ook alles bij B&F. Dat betekent echter niet dat je dat elke dag weer ergens moet gaan posten, want dat is wat hij doet.

Ik zal het nog eens zeggen ik doe dat en heb daar een goede reden voor die ik niet constant hoef te herhalen. En hun producten zijn ook gewoon goed als ze minder zijn zeg ik dat ook gewoon eerlijk. Leden en B&F hebben er meer baat bij als ik eerlijk ben dan dat ik alles geweldig vind ;)

Uit eigen ervaring, de body en fit shop

Alsk mijn mening mag zeggen: koop wat je lekker vind want al die merken en shops...
Een vergelijking maken kan niet!

Terug
Naar boven