AwesomeSauce
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 38
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja niemand mag jouIk denk te weten welke whey jij hebt (van B&F) en ik heb alle smaken uit het sample pack geproefd en allen, zonder uitzondering, hebben een chemische (na)smaak.
Maar, misschien ben ik een zeikerd. Heb jaren gewerkt in de wijnimport en ben goed thuis (gediplomeerd) in het proeven van zowel koude als warme dranken en misschien maakt mij dat wat kritischer dan de gewone BBer?

why? wel/niet affiliate links krijgen geen voorrang hoorDie site is verre van compleet en de vergeleken verpakkingen wijken mijn inziens te veel van elkaar af om een correcte vergelijking te kunnen maken.
En er staan teveel affiliate links op die site om van een eerlijke vergelijking te spreken.
Als het gewoon top is, dan mag dat gezegd worden toch? Dat is het namelijk ook, altijd cadeautjes, samples, goeie acties, en een uitmuntende service. En ze zijn zeker niet duur.jesse2010 praat altijd met zo veel lof over B&F dat het er steeds weer op lijkt dat hij wordt omgekocht om dit allemaal te zeggen. Just sayin'.
Daar gaat het mij helemaal niet om, ik koop zelf ook alles bij B&F. Dat betekent echter niet dat je dat elke dag weer ergens moet gaan posten, want dat is wat hij doet.B&F vind ik altijd top, in iedergeval in Whey
---------- Post toegevoegd Thu 18 Oct 2012 om 15:18 ----------
Als het gewoon top is, dan mag dat gezegd worden toch? Dat is het namelijk ook, altijd cadeautjes, samples, goeie acties, en een uitmuntende service. En ze zijn zeker niet duur.