XXL Nutrition

Wat is de slechtste film die je ooit gezien hebt?

ArnieProportio

Advanced Bodybuilder
Waardering
17
Slecht is een relatief begrip. Maar daarmee bedoel ik echt alles mee: acteurs, decor, achtergrond, special effects, verhaallijn enz.

Nummer 1 is toch wel A.I.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kwa special effects, acteurs enz is het prima. Maar het verhaal is te langdradig geworden, Spielberg is te UITLEGGERIG in de film. Hij laat niets aan de fantasie van de kijker toe. Anders was dat met zijn eerste TV-Speelfilm "Duell", deze film was veel mysterieuzer en daardoor krachtiger. De film A.I. zou eigenlijk door Kubrick gemaakt worden en deze briliante regisseur had zeker het einde wat 'donkerder' gemaakt. Persoonlijk vind ik dat de film had moeten eindigen toen het jongetje met dat gevaarte in de zee terrecht kwam en daar de toverfee ontmoette, zijn doel. Hij had toen ontdekt dat de toverfee meer een symbool is, en had daar moeten sterven.

Op de onbetwiste nummer 2 komen alle nieuwe delen van Star Wars. Met de nadruk op episode 1.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Weer hetzelfde verhaal, de film mist het mysterieuze van de vorige delen 4,5 en 6. Die films waren serieuzer. Deel 1 was meer een soort puberfilm waarbij een heleboel personages ook niet eens pasten in het hele Star Wars concept. Zoals die belachelijke omroepers van de Potrace.

Toevallig zijn dit allemaal SF films, maar dat hoeft niet. Welke vinden jullie slecht en waarom?

Alle slechte films vermelden kost me teveel moeite. Er is gewoon teveel pulp uitgebracht

Er is gewoon teveel pulp uitgebracht

Helemaal mee eens.

Killbill en American Pie, alle delen vind ik persoonlijk ontzettende k*tfilms.
Komt nu toevallig in mij op.

ik ben lui dus geen zin in uitleg. In het genre Sci Fi vind ik eigenlijk alles slecht, maar kan me zowieso niet interesseren. But hey. that's me.

Echt voorbeelden van slechte films, Arnie. :rolleyes: Nu valt over smaak niet te twisten, maar cinematografisch zitten AI en de nieuwe Star Wars reeks toch goed in elkaar.

Er zijn legio films die echt als slecht kunenn worden aangemerkt. Zowel qua acteerwerk, verhaal, cameratechniek, geluid etc. Star Wars en AI vallen toch niet echt aan te merken als slecht in dat geval.

K-19: The Widowmaker vond ik toch wel een van de slechste.
a.i. vond ik wel goed...

Zoooooveel slechte films!
Aangezien ik vrijwel alleen maar horror/thriller kijk, kan ik ook alleen daarvan films opnoemen, zoals Hostel, Saw 3, The Nun, Death Tunnel etc etc

de echt slechte films zijn de films die ik niet eens afkijk, en daar weet ik de titels ook niet meer van.... meest recente wat ik gekeken heb wat echt troep was, waren: Daltry Calhoun, Down In The Valley en oh oh oh mijn god: Mafioso

Oja, welke ik ook altijd enorm slecht vind zijn die standaard komedies met van die n*gers erin

Wild Roses, die tamelijk nieuwe film over Herman Brood, vond ik echt helemaal niets aan.

'Boys from the Bronx'

heb ik ooit vlug bij free record shop gekocht in de hoop voor 3 euro een aardige film aan m'n collectie toe te voegen. How wrong I was...

In de film spreekt een blanke kerel iedereen (ook andere blanken) met 'n**ga' aan en wordt zelf ook zo aangesproken. De dialogen zijn zo pijnlijk slecht ingestudeerd -> niemand praat tegelijk. Elke acteur staat te wachten tot de ander is uitgesproken, wat heeeeel onnatuurlijk is. Het verhaal? Daar ben ik nog steeds niet achter. Een kunstenaar wil de hood uit, komt in gevangenis en komt daar weer uit. En dan besluit ie al zijn vrienden te dumpen. Maar de hood gaat hij niet uit en z'n pa is dood. Oh ja, hij mocht de gevangenis uit omdat zijn broer zichzelf inrekende voor een andere misdaad. Verder vermoord één van zijn maten een agent OP HET ****ING POLITIEBUREAU en er gebeurt verder niks mee. Goddamn wat een zaadfilm.

Starwars 1? A.I.? Scary Movie 1 t/m4? Die verdienen oscars vergeleken bij deze schijf stront.

Borat vond ik echt super slechte film.

Alone in the dark is toch wel een hele dikke k*t film.

Saw 2 vond ik ook vrij k*t, de 1e keer nog redelijk, 2e keer echt slecht.

Zo is er vast nog wel meer.

Moeilijk, er zijn er enorm veel die gewoon even slecht zijn. Misschien kom ik later nog wel op terug. Diegene die 'American Pie' vermeldde weet niet waarover hij het heeft, is een prima komedie.

Ik hoor hier trouwens nog films die helemaal niet in de categorie slechtste film thuishoren, tenzij men zo weinig slechte films gezien heeft dat zelfs de slechtste nog steeds goed is, maar dat zou me verbazen.

A.I. zou ik eerder in het rijtje 'overgewaardeerd' zetten, hoewel ik er ook niet veel aan vond (vooral veel te lang en niet boeiend).

geen idee.. ik kijk geen slechte films.

Ik weet nu trouwens wat de slechtste film is die ik ooit gezien heb. Iemand had ooit eens 'Freddy Got Fingered' meegebracht en zei erbij zich helemaal dood gelachen te hebben. Ik wist dat het niet veel zou voorstellen, maar had niet verwacht geen enkele keer te lachen en het halverwege zou stopzetten en de dvd dezelfde dag nog terug zou brengen om er zsm van af te zijn. Ze moeten Tom Green verbieden om ooit nog in de buurt van een camera te komen, zowel ervoor als erachter ;)

Jaws 3! Een schande niet normaal. Jaws 1 was perfect en 2 was goed maar geen musthave.

3 was gewoon om te huilen zo slecht! :D

Terug
Naar boven