AndroidHealthClinic

Wat is de slechtste film die je ooit gezien hebt?

Ik weet nu trouwens wat de slechtste film is die ik ooit gezien heb. Iemand had ooit eens 'Freddy Got Fingered' meegebracht en zei erbij zich helemaal dood gelachen te hebben. Ik wist dat het niet veel zou voorstellen, maar had niet verwacht geen enkele keer te lachen en het halverwege zou stopzetten en de dvd dezelfde dag nog terug zou brengen om er zsm van af te zijn. Ze moeten Tom Green verbieden om ooit nog in de buurt van een camera te komen, zowel ervoor als erachter ;)

ik snap je. ik heb hem ook gezien.:suicide:

Ik weet nu trouwens wat de slechtste film is die ik ooit gezien heb. Iemand had ooit eens 'Freddy Got Fingered' meegebracht en zei erbij zich helemaal dood gelachen te hebben. Ik wist dat het niet veel zou voorstellen, maar had niet verwacht geen enkele keer te lachen en het halverwege zou stopzetten en de dvd dezelfde dag nog terug zou brengen om er zsm van af te zijn. Ze moeten Tom Green verbieden om ooit nog in de buurt van een camera te komen, zowel ervoor als erachter ;)

inderdaad! belachelijke film is dat zeg... leek me toen helemaal geweldig, maar toen ik em keek vieldie zo enorm tegen...

dat mensen hier scary movie 1t/m4 en american pie reeks opnoemen snap ik echt niet... je kan mij echt opvegen bij die films (oke scary movie 3 was minder).. zeker met een biertje erbij.. echt geweldig.. waarschijnlijk wordt Don't Be A Menace ook slecht bevonden hier?

iemand die american pie niet leuk vindt weet niet waar hij het over heeft en tom green vind je slecht? Je hebt nog een hele hoop te leren....

Ontopic:

De 1e die me te binnen schiet is The, versie die uit 2004, ik heb nog nooit met zoveel ongeloof een film gekeken, alles maar dan ook echt alles is er beroerd aan, ongelovelijk

Wat vind je leuk aan scary movie? Is het standaard onorginele amerikaanse humor die keer op keer herhaald wordt en wat coïtusgrapjes, tis gewoon bagger behalve voor standaard mensen dan, die zullen zich er wel mee vermaken uiteraard

ik vind ze enorm vermakelijk, zo standaard vind ik ze ook weer niet, die wayans brothers maken gewoon grappige films. maar jij vind dan waarschijnlijk don't be a menace ook niet tof?

persoonlijk vind ik het raar als je american pie wel leuk vind en scary move niet, want kwa seksueelgetinte grapjes ben je je juist bij american pie aan het juiste adres

Ik vast wel slechte films gezien, maar die onthoud ik dan ook niet. Kan er dus geen opnoemen :P

Robocop II

Open Water. Damn, wat is dat slecht. Op internet stonden reviews zoals "Spannender dan de Blair Witch Project" etc. Ik dvdtje erin gegooit, ik heb echt nog nooit zo'n baggerfilm gezien.

Caché. Een Franse thriller die alle vooroordelen over Franse films waarmaakt: pretentieus kunstzinnig gedoe met als gevolg een film waar geen touw aan vast te knopen is en die bovenal saai is, en dat is niet best voor een thriller. Op een gegeven moment snijdt een kerel zichzelf de keel door. Ik heb toen heel hard zitten gillen en schreeuwen, ik had namelijk uit frustratie een stuk of wat halve liters opgedronken. Dan krijg je dat.

The Blair Witch project.
Je zit in een bos waar je schijnbaar niet uit kan. Je enige aanknopingspunt is een kaart van de omgeving. Vervolgens krijg je om niets een puberale ruzie met elkaar en besluit je de kaart weg te gooien. In mijn ogen verdien je het dan te sterven. Zodra ik in een horrorfilm de zijde van het monster kies omdat ik de slachtoffers achterlijk vindt dan kan ik de film beter afzetten. :( Oh ja, de hele film is geen 1 moment spannend.

Je hebt ook films die zo belachelijk slecht zijn dat ze er juist heel leuk van worden.
Bad Taste bijvoorbeeld. Of de hele Delta Force reeks met good ol' Chuck Norris.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Slecht is een relatief begrip. Maar daarmee bedoel ik echt alles mee: acteurs, decor, achtergrond, special effects, verhaallijn enz.

Nummer 1 is toch wel A.I.

Kwa special effects, acteurs enz is het prima. Maar het verhaal is te langdradig geworden, Spielberg is te UITLEGGERIG in de film. Hij laat niets aan de fantasie van de kijker toe. Anders was dat met zijn eerste TV-Speelfilm "Duell", deze film was veel mysterieuzer en daardoor krachtiger. De film A.I. zou eigenlijk door Kubrick gemaakt worden en deze briliante regisseur had zeker het einde wat 'donkerder' gemaakt. Persoonlijk vind ik dat de film had moeten eindigen toen het jongetje met dat gevaarte in de zee terrecht kwam en daar de toverfee ontmoette, zijn doel. Hij had toen ontdekt dat de toverfee meer een symbool is, en had daar moeten sterven.

Op de onbetwiste nummer 2 komen alle nieuwe delen van Star Wars. Met de nadruk op episode 1.

Weer hetzelfde verhaal, de film mist het mysterieuze van de vorige delen 4,5 en 6. Die films waren serieuzer. Deel 1 was meer een soort puberfilm waarbij een heleboel personages ook niet eens pasten in het hele Star Wars concept. Zoals die belachelijke omroepers van de Potrace.

Toevallig zijn dit allemaal SF films, maar dat hoeft niet. Welke vinden jullie slecht en waarom?

AI zo ne klotefilm
heb mij samen met mijn ex steendood verveeld en toen hij eindelijk dood was groef dien ufo em der uit
om zot te worden.

ook die k*tfilm van die 2 sluippschutters die elkaar opjagen, manmanan
had zoiets van straks shiet ik em zelf wel af

als ook texas chainsawmssacre the beginning voorspelbaar stom filmke

Wat vind je leuk aan scary movie? Is het standaard onorginele amerikaanse humor die keer op keer herhaald wordt en wat coïtusgrapjes, tis gewoon bagger behalve voor standaard mensen dan, die zullen zich er wel mee vermaken uiteraard

en jij vind dat bagger en dus ben je geen standaard mens...beetje dikke nek.
Nuja ik vind de scary movies niet slecht maar je moet er wel beetje voor zijn.
De beste moviedatabase is deze denk ik: The Internet Movie Database (IMDb)
staan véél films in en meestal beoordeeld door verschillende duizende mensen.
Daaruit blijkt dat de scary movie films toch niet echt goed zijn, niet echt slecht maar ook niet echt goed.
Ter info A.I. krijgt daar een 6.8 wat deftig is.

Van slechte films onthoud ik nooit de titel

Je hebt ook films die zo belachelijk slecht zijn dat ze er juist heel leuk van worden.
Bad Taste bijvoorbeeld. Of de hele Delta Force reeks met good ol' Chuck Norris.

Haha idd, delta force is gewoon goed, omdat ie zo fout is:roflol:

1 van de slechtste zoniet de slechtste film is Flash Gordon.
Bordkartonnen decor,ongelofelijk slechte neptrucages

Ironisch maar waar is de muziek van Queen wel weer een goedmaker.

en jij vind dat bagger en dus ben je geen standaard mens...beetje dikke nek.
Nuja ik vind de scary movies niet slecht maar je moet er wel beetje voor zijn.
De beste moviedatabase is deze denk ik: The Internet Movie Database (IMDb)
staan véél films in en meestal beoordeeld door verschillende duizende mensen.
Daaruit blijkt dat de scary movie films toch niet echt goed zijn, niet echt slecht maar ook niet echt goed.
Ter info A.I. krijgt daar een 6.8 wat deftig is.

Nou ja, ik vind dat het cijfer op IMDB nook met een korreltje zout genomen moet worden. The Fountain ( 2006) krijgt een 7,6; Maar ik vond het tocht een zware k*^&^tfilm.

Vraag is nu hoe je 'slecht' definieert...

Ik heb er een aparte categorie in rating voor het in het leven geroepen; de 1/10 gaat naar de film die me zó tegenviel dat ik er niets goeds over wil en kan zeggen. Geen toeval dat ik bijna alle films in de bioscoop heb gezien. En dit zijn dus wel films die een ander wel als een aardige film kan beschouwen...

1; [IMDB]The Wicker Man[/IMDB]

wickerman-review1.jpg

Deze film is onthutsend... Remake van een respectabele classic is zó droevig slecht dat je Nic Cage tegelijk met deze film in de fik wilt steken.

2. [IMDB]Van Helsing[/IMDB]

Één van mijn cinemadieptepunten, overgehaald worden door een majority-rule om naar deze film te gaan ipv 'een klein meesterwerk' ;) De t*ring, wat een aaneenschakeling van armoedige prestaties...

3. [IMDB]Secret Window[/IMDB]

What the **** is er met deze film? Okay het is Johnny Depp maar het is nooit tot mij doorgedrongen waarom hij dit project heeft gedaan. Was het de bedoeling om een subtiele film te maken? Suspense? Het was oer****ing saai er gebeurt helemaal niets boeiends en het komt van nergens en gaat nergens heen en blijft gewoon anderhalf uur op zijn plaats... I don't get it!

Nu moet ik nog eervolle vermelding geven voor [IMDB]Joy Ride[/IMDB], [IMDB]Big Fish[/IMDB] (top250 nota bene; **** Tim Burton), [IMDB]The Tall Guy[/IMDB], [IMDB]The league of extraordinary gentleman[/IMDB] en [IMDB]What's eating Gilbert Grape[/IMDB]... Wat een k*tFILMS :headbang:

Terug
Naar boven