AndroidHealthClinic

Wat is de slechtste film die je ooit gezien hebt?

Je hebt ook films die zo belachelijk slecht zijn dat ze er juist heel leuk van worden.
Bad Taste bijvoorbeeld. Of de hele Delta Force reeks met good ol' Chuck Norris.

Ik wist dat die genoemd gingen worden. Chuck Norris films zijn echt te belachelijk voor woorden. Delta Force vind ik kwa komedie grappiger dan American Pie.

De gemiddelde voor de hand liggende Amerikaanse humor van het niveau Friends, American Pie etc doet me echt helemaal niks. Ja vervelen. Kan er helemaal niks mee. Ieder z'n ding toch. Nee, kwa humor kan ik het doorgaans beter vinden met de Britten.

Vraag is nu hoe je 'slecht' definieert...

Ik heb er een aparte categorie in rating voor het in het leven geroepen; de 1/10 gaat naar de film die me zó tegenviel dat ik er niets goeds over wil en kan zeggen. Geen toeval dat ik bijna alle films in de bioscoop heb gezien. En dit zijn dus wel films die een ander wel als een aardige film kan beschouwen...

1; [IMDB]The Wicker Man[/IMDB]

wickerman-review1.jpg

Deze film is onthutsend... Remake van een respectabele classic is zó droevig slecht dat je Nic Cage tegelijk met deze film in de fik wilt steken.

2. [IMDB]Van Helsing[/IMDB]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Één van mijn cinemadieptepunten, overgehaald worden door een majority-rule om naar deze film te gaan ipv 'een klein meesterwerk' ;) De t*ring, wat een aaneenschakeling van armoedige prestaties...

3. [IMDB]Secret Window[/IMDB]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

What the **** is er met deze film? Okay het is Johnny Depp maar het is nooit tot mij doorgedrongen waarom hij dit project heeft gedaan. Was het de bedoeling om een subtiele film te maken? Suspense? Het was oer****ing saai er gebeurt helemaal niets boeiends en het komt van nergens en gaat nergens heen en blijft gewoon anderhalf uur op zijn plaats... I don't get it!

Nu moet ik nog eervolle vermelding geven voor [IMDB]Joy Ride[/IMDB], [IMDB]Big Fish[/IMDB] (top250 nota bene; **** Tim Burton), [IMDB]The Tall Guy[/IMDB], [IMDB]The league of extraordinary gentleman[/IMDB] en [IMDB]What's eating Gilbert Grape[/IMDB]... Wat een k*tFILMS :headbang:

leage of extraordinary gentleman vond ik anders niet slecht...Nuja wat is slecht :) Voor de een moet er actie zijn, voor de andere meer humor,...

ook heeeeeeel erg:

'Silent Hill'

is geloof ik een remake. Hij begint echt geniaal. Hij is eng! Echt... verdomme! Hij is gewoon waar je hem voor haalt. Misselijkmakend spannend. Maar na 2 uur ofzo denk je wel: verdomme, het mag een keer afgelopen zijn. Maar dat einde komt maar niet. Oeioei wat duur die film lang, niet normaal meer. Ik heb hem op een gegeven moment echt afgezet terwijl het best kan zijn dat het nog maar twee minuten duurde. Ik kon het niet langer aanzien hoeveel extra moeilijkheden en plotwendingen die arme ziel te verduren kreeg. Enough is enough.

Pirates of the Caribean II was trouwens ook een drama. Ben de bioscoop bijna uitgelopen uit pure frustratie. It goes on, and on, and on. En Johny Depp is een karikatuur van zichzelf, ook vervelend.

Gister kwam being john malkovich op tv. Ik heb hem niet eens afgekeken, zo saai was deze film.

eragon en alle marvel films (spider-man, hulk, fantastic four, etc. etc.) [ookal vond ik x-men trilogie nog wel grappig]

en de harry potter 3,4 en 5. En rocky balboa en ga zo maar door

alles met Hulk Hogan erin;)

Alles met Steven Seagal, ook al kan 'Out for Justice' er nog net mee door.

Verder genoeg niet mainstream films gezien die bij videotheken alleen te huur was. Daar zat zoveel crap tussen eind jaren 80, begin jaren 90. Gewoon ongekend, titels ben ik vergeten.

Jaws 3! Een schande niet normaal. Jaws 1 was perfect en 2 was goed maar geen musthave.

3 was gewoon om te huilen zo slecht! :D

Die moet je dan ook in 3D zien, dan is het opeens een cultfilm :D Was in die jaren opeens weer een rage om met zo'n maf brilletje naar TV te kijken of naar de film te gaan. Gelukkig maar heel kort geduurd die onzin.

Dit topic is een perfect schoolvoorbeeld van: 'Over smaken valt niet te twisten...'
Als je filmstudie aan de Universiteit voor Hoge Kunsten in Utrecht gestudeerd hebt, ga je een film heel anders benaderen dan de gemiddelde 18-jarige Hollywood-addicted-shoot-em-up movies.

Sommige films die hier genoemd worden zijn pareltjes terwijl ik wel weer akkoord ga met de tegenwoordige stripheld verkrachting zoals Hulk, Spidey enz... maar die zal ik evenzeer bekijken.

Velen spreken over The Phone, een complete film die zich afspeelt in een telefooncel:)

GI jane

Napoleon ****ing Dynamite

IMDB

die film is zo slecht dat iedereen hem gezien moet hebben eigenlijk

Pootie Tang !

Had de film jaren geleden uitgekozen voor een filmavondje met vrienden. Mag zelfs nu nog geen film meer kiezen.

Tha Eastsidaz
Hahaha wat een ongelofelijk stukje prul met snoop dogg in de hoofdrol:roflol:
Heb de hele film gelachen om die bullshit, zo stak snoop dogg iemand 3 keer in de buik en dan bij de close up zie je maar 2 gaten:roflol::roflol:
En dat ie een 100 kg beer met zn gezicht in het frituurvet duwt, haha sure mischien in een volgend leven snoopie:roflol:

Die moet je dan ook in 3D zien, dan is het opeens een cultfilm :D Was in die jaren opeens weer een rage om met zo'n maf brilletje naar TV te kijken of naar de film te gaan. Gelukkig maar heel kort geduurd die onzin.

A crap serieus? Jij bent wel dezelfde leeftijd als dat de film is. Kan jij nog aan zo brilletje komen ? :D:p

Je hebt een of ander bedrijf wat gratis films maakt, altijd erg leuk om die special effects te zien... iemand geeft een n*ger een trap, maar dan van 3 meter afstand, dus doet hij maar gelijk een flying kick van 3 meter ervoor waar je het touw zelfs bij kan zien... geniaal!

Tha Eastsidaz
Hahaha wat een ongelofelijk stukje prul met snoop dogg in de hoofdrol:roflol:
Heb de hele film gelachen om die bullshit, zo stak snoop dogg iemand 3 keer in de buik en dan bij de close up zie je maar 2 gaten:roflol::roflol:
En dat ie een 100 kg beer met zn gezicht in het frituurvet duwt, haha sure mischien in een volgend leven snoopie:roflol:

in de keuken in de bak is toch een goed stukje, met die fritketel
en de scene waar ze die mofo zn hoofd klemmen met het autoraam :D

Scary Movie 4.

en dan nog een film waar ik naam ben van vergeten, het ging over een trouw.

Terug
Naar boven