Vraag is nu hoe je 'slecht' definieert...
Ik heb er een aparte categorie in rating voor het in het leven geroepen; de 1/10 gaat naar de film die me zó tegenviel dat ik er niets goeds over wil en kan zeggen. Geen toeval dat ik bijna alle films in de bioscoop heb gezien. En dit zijn dus wel films die een ander wel als een aardige film kan beschouwen...
1; [IMDB]The Wicker Man[/IMDB]
Deze film is onthutsend... Remake van een respectabele classic is zó droevig slecht dat je Nic Cage tegelijk met deze film in de fik wilt steken.
2. [IMDB]Van Helsing[/IMDB]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Één van mijn cinemadieptepunten, overgehaald worden door een majority-rule om naar deze film te gaan ipv 'een klein meesterwerk'

De t*ring, wat een aaneenschakeling van armoedige prestaties...
3. [IMDB]Secret Window[/IMDB]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
What the **** is er met deze film? Okay het is Johnny Depp maar het is nooit tot mij doorgedrongen waarom hij dit project heeft gedaan. Was het de bedoeling om een subtiele film te maken? Suspense? Het was oer****ing saai er gebeurt helemaal niets boeiends en het komt van nergens en gaat nergens heen en blijft gewoon anderhalf uur op zijn plaats... I don't get it!
Nu moet ik nog eervolle vermelding geven voor [IMDB]Joy Ride[/IMDB], [IMDB]Big Fish[/IMDB] (top250 nota bene; **** Tim Burton), [IMDB]The Tall Guy[/IMDB], [IMDB]The league of extraordinary gentleman[/IMDB] en [IMDB]What's eating Gilbert Grape[/IMDB]... Wat een k*tFILMS