- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 11%
Beef Jerky ? low fat, high proteine en knetter lekker en je kan er eeuwen op kauwen als je goed spul hebt
waar haal je dat? enig idee in België? (iemand?)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beef Jerky ? low fat, high proteine en knetter lekker en je kan er eeuwen op kauwen als je goed spul hebt

50 gram verpakking
Energiewaarde 137 Kcal
Eiwit 25,1 gram
Koolhydraten 2,9 gram
Vet 2,7 gram
maarjah waar zuid afrika is wel ff ver om wat te gaan kopen
laats ook een pak gekocht kon het niet laten

Ja dat is ook lekker, maar ik zoek iets met minder vet.
Roze zalm uit blik, prima te nassen vind ik. Eet het s'middags en s'avonds. In totaal 1 blik is 400 gram ofzo voor 2 euro nog wat. 80 gram eiwit per blik dus 2 snacks van 40 gram eiwit.
Kost evenveel als een patatje
Daarnaast is broodje tartaar ook goed te eten , gewoon rauw die tartaartjes op je broodje doen met wat uitjes erop en peper en zout. Wel bruine broodjes he![]()
rauw ?
Pas maar op dat je geen parasiet (toxoplasmose) oploopt of erger... http://fray.com/drugs/worm/
(overigens moet je tartaar ook weer niet helemaal door en door gaar bakken, dan is het ook weer niet te vreten)

hmm moet het nog lezen maar ze verkopen ook broodje rauwe tartaar in sommige broodjeszaken, dacht daarom dat geen probleem was.
maar wat vind jij van file americain dan? dat is toch ook gewoon rauw vlees

haha oke maar dat bedoelde ik eigelijk niet,
doel meet op het feit of dat dan ook gevaarlijk zou zijn![]()
http://www.gezondheidsnet.nl/voeding/nieuws/1277/rauw-rundvlees-kan-gevaarlijk-zijnRauw rundvlees kan gevaarlijk zijn
Nog steeds lopen mensen wel eens een voedselinfectie op door het eten van besmet rauw vlees. Dit ondanks de bestaande regelgeving voor voedselveiligheid. In de periode van september tot november 2005 werden er ruim 150 mensen ziek door een infectie. Filet americain bleek de oorzaak te zijn van deze explosie.