- Waardering
- 407
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 128kg
:d
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een waardige BB-er doet niet aan snacken.. die houdt zich aan zijn voedingsschema !!
Of een appel (50 cal), waterijsje (40 cal), rauwkost (komkommer, wortel, etc) of wat popcorn uit de magnetron.
+1
In ieder geval vis.
---------- Toegevoegd om 11:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:15 ----------
Daar klopt iets niet.. of heb jij een water ijsjes en popcorn in je voedingsschema wazzup? of vind jij het dat geen snacks?
)Ik kan wel kotsen's avonds eet ik 2 volkoren boterhammen met 100 gram paarderookvlees/ontvette ham en wat noten.
)wat is een nijn?Ik kan wel kotsen
helemaal nu mijn nijn vannacht is bevallen en dat jong is half opgegeten door de vader (poten, oor, staart)
Een waardige BB-er doet niet aan snacken.. die houdt zich aan zijn voedingsschema !!
Of een appel (50 cal), waterijsje (40 cal), rauwkost (komkommer, wortel, etc) of wat popcorn uit de magnetron.

Beef Jerky ? low fat, high proteine en knetter lekker en je kan er eeuwen op kauwen als je goed spul hebt

)Heb je ook van die leuke docter-assistentes bij je thuis rondlopen?

Dat is te vet..............
Lol je doed dus een schep whey door je koffie?Dat is te vet..............
Ik hou van mijn whey-koffie. Dan krijg je zo'n lekkere schuimige koffie met de smaak van...... uh koffie melk... Lekker
moet ik ook eens proberen hehe