AndroidHealthClinic

Wat is een bb-waardige avond snack?

tonijn , of makreel in blik met olijfolie wel

+1

In ieder geval vis.

---------- Toegevoegd om 11:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:15 ----------

Een waardige BB-er doet niet aan snacken.. die houdt zich aan zijn voedingsschema !!

Of een appel (50 cal), waterijsje (40 cal), rauwkost (komkommer, wortel, etc) of wat popcorn uit de magnetron.

Daar klopt iets niet.. of heb jij een water ijsjes en popcorn in je voedingsschema wazzup? of vind jij het dat geen snacks?

Laatst bewerkt:
+1

In ieder geval vis.

---------- Toegevoegd om 11:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:15 ----------

Daar klopt iets niet.. of heb jij een water ijsjes en popcorn in je voedingsschema wazzup? of vind jij het dat geen snacks?

Zit niet in mijn voedingsschema (voor zover ik überhaupt een voedingsschema heb). En als ik serieus bezig ben komen dat soort snacks (of wat voor snacks dan ook) er niet bij. Alleen als ik onwaardig cut laat ik me wel eens gaan, of als ik veel meer cardio heb gedaan dan gepland en het komt zo uit (3 uur fietsen op een warme zomerdag, dan mag ik van mezelf wel een ijsje :))

Oh overigens, een appel zit wel degelijk in mijn voedingsschema (voor zover ik dat dus heb).

Een waardige BB-er doet niet aan snacken.. die houdt zich aan zijn voedingsschema !!

Of een appel (50 cal), waterijsje (40 cal), rauwkost (komkommer, wortel, etc) of wat popcorn uit de magnetron.

oqiws7.jpg

in wedstrijdvoorberieding mss niet zo vlug maar in de bulk zeer zeker wel ,doe mij maar n paar goeie hamburgers ,liefst BigMac's :mc:

patatje oorlog? ;)

Geroosterde kippenvleugels

Vetten+eiwitten, dus vaak kwark of kip met broccoli en noten: amandelen of cashews.

Pizza.

• Topic Starter Topic Starter
Dat is te vet..............

Ik hou van mijn whey-koffie. Dan krijg je zo'n lekkere schuimige koffie met de smaak van...... uh koffie melk... Lekker
Lol je doed dus een schep whey door je koffie? :D moet ik ook eens proberen hehe

Terug
Naar boven