XXL Nutrition

wat is het verschil?

Anabolen zijn anabolen steroïden. Het echte werk

Pro hormonen zijn een legale afgeleide hiervan. Vaak betekent dit: duurder, minder effectief en net zo schadelijk.

Hormoon boosters zijn meestal kruiden waarvan ze zeggen dat het de hormoon spiegel in het lichaam verhoogt. Dit kost veel geld, werkt totaal niet.

IKKE zei:

Pro hormonen zijn een legale afgeleide hiervan. Vaak betekent dit: duurder, minder effectief en net zo schadelijk.

Hormoon boosters zijn meestal kruiden waarvan ze zeggen dat het de hormoon spiegel in het lichaam verhoogt. Dit kost veel geld, werkt totaal niet.

kort maar krachtig!

Ik zou mijn geld er ook niet aan besteden, aan prohormonen of hormoonboosters etc.

Idd die zijn voor mietjes.

IKKE zei:

Sinds wanneer zijn prohormonen legaal? Die zijn ook gewoon illegaal..

Prohormonen zijn alleen voor pro's, dat is nog heavyer.

• Topic Starter Topic Starter
kan hier nie eens deftig op gereageert worden? ik weet een winkel waar prohormonen vrij te koop zijn (legaal dus) ze staan op de zwarte lijst (voor wie competitie doet) maar mogen wel verkocht worden.. wie heeft ervaring met pro hormonen, zijn er soorten in enz...

tompy zei:
kan hier nie eens deftig op gereageert worden? ik weet een winkel waar prohormonen vrij te koop zijn (legaal dus) ze staan op de zwarte lijst (voor wie competitie doet) maar mogen wel verkocht worden.. wie heeft ervaring met pro hormonen, zijn er soorten in enz...
In welk land woon je dan?

• Topic Starter Topic Starter
belgie

tompy zei:

voor mij is en blijft 1-AD het beste pro-hormoon ooit gemaakt!! bijna evengoed als een gewoon d-boll kuurtje echter houd je er wel meer aan over dan aan D-boll.

maar als je de keuze hebt ga dan voor het echt werk,niet voor de PH

Prohormonen zijn precursors, zijn schadelijker en zeer levergevaarlijk. Kortgezegd: troep.

Oh dat weten we dan ook weer Glenn haha.

ja kmoest het ff kwijt, je wilt toch dat de oralbeachboys die dit topic lezen (stel je voor..) voor de juiste orals kiezen:p

Maar dat wilt Mars niet, straks wordt ie geowned door een beachboy:D

Ja idd de ergste nachtmerrie.

prohormonen is dus echt onverstandig om te pakken. Waarom zijn deze schadelijker dan de anabolen steroïden? Wat zit hier meer of minder in:wl:

prohormonen=bullshit. ga dan gewoon gelijk voor de roids, en loop niet te tobben met die zooi!

Terug
Naar boven