Originally posted by wateengedoe2
Nog iemand op LNV! Ik zit op het CTB (college voor toelating van bestrijdingsmiddelen), wat er een onderdeel van is of was (weet ik niet precies, ze zijn wel erg zelfstandig iig).
Hehe, toevallig
Waar zit dat dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Nog iemand op LNV! Ik zit op het CTB (college voor toelating van bestrijdingsmiddelen), wat er een onderdeel van is of was (weet ik niet precies, ze zijn wel erg zelfstandig iig).
Originally posted by Dutchgirl
Ik ben studente van de opleiding Facility management en werkt als oproepkracht bij een Boekhandel.
Ook ben ik vrijwilliger en het liefst in de Ouderenzorg.
Mijn wens is ooit een Verpleeghuis/bejaardenhuis te kunnen managen voor Chinese ouderen, omdat ik merk dat er toch veel communicatieproblemen zijn en het eten en de activiteiten niet geheel naar wens zijn. Het is heel moeilijk om te integreren op zo'n leeftijd.
Originally posted by -Ma3stro-
kheb een half jaar stage gelopen voor et quality office bij Xerox. opzich best een cool bedrijf.
In Rotterdam, geloof ik .. Iig zeker niet in Wageningen, want dan had ik een trainingsmaatje gehad! Hebben DG en ik het nl al eerder over gehad, ze woont in Roosendaal en studeert en werkt in Rotjeknor (als ik het goed onthouden heb).Originally posted by soulreaver
Waar?? Dat doet me vriendin namelijk ook, op Diedenoort in Wageningen
Originally posted by HardcoreMF
Waar? in Rotterdam? Ik doe bedrijfskundige economie aan de VU, 3e jaar.
In Rotterdam, geloof ik .. Iig zeker niet in Wageningen, want dan had ik een trainingsmaatje gehad! Hebben DG en ik het nl al eerder over gehad, ze woont in Roosendaal en studeert en werkt in Rotjeknor (als ik het goed onthouden heb).
Nope, er zit hier veel, bijv. ook de PD .. Maar ik zit bij CTB.Originally posted by WoUz
Kom jij uit wageningen? Dan zit jouw werk zeker bij de EC LNV? Expertise Centrum, waar wij elke keer zown vracht boeken voor moeten maken.....
ff vertalen wateen!Originally posted by wateengedoe2
Nope, er zit hier veel, bijv. ook de PD .. Maar ik zit bij CTB.
Dat moet Wouz toch weten enne, het is college, niet centrumOriginally posted by Esperantisto
ff vertalen wateen!
PD = plantenziektenkundige dienst
CTB = centrum toelating bestrijdingsmiddelen.
Originally posted by HardcoreMF
Waar? in Rotterdam? Ik doe bedrijfskundige economie aan de VU, 3e jaar.
Je spreekt toch geen Chinees zeker?
Was ik inmiddels al achter Heb je zelf een Chinese achtergrond, of heb je het uit pure interesse geleerd?Originally posted by Dutchgirl
Ik spreek wel chinees (kantonees).
Was ik inmiddels al achter Heb je zelf een Chinese achtergrond, of heb je het uit pure interesse geleerd?