Fitness Seller

Wat is je doel?

  • Topic starter Big-T
  • Startdatum
  • Reacties 100
  • Weergaven 7K
  • Volgers 17

Wat Is Je Doel?


  • Totaal stemmers
    275

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
proberen alles eruit te halen en gwoon lekker trainen
 
2..... een buff fysiek zonder een hoog bf.
 
1.80 bij 90 kg @ 8-10% (beetje grote beachboy IMO:P)
 
als je toch extreem gaat kun je net zo goed wel wedstrijden doen
 
Damn dude, 21 en je doel al bereikt?
So where to go now then?

Ik heb er ook heel hard voor gewerkt om dat te halen aangezien ik precies 4 jaar terug nog geen 60kg was. Maar ik ga iig niet meer bulken en vetter worden om zo zwaar mogelijk te worden. Dat heb ik nu wel gedaan, eerst zoveel mogelijk gewicht proberen te winnen en dan het vet eraf krijgen. Ik blijf vanaf nu 100% zeker ''year round'' op een vet% van minder dan 8-9% en probeer op dat vet% nog iets groter te worden. Wil dus echt alleen nog maar droge massa aanzetten.

Btw foto's gaan zeker komen over zo'n 4 weken, dan zal ik wel rond de 6-7% zitten en ben ik voorlopig helemaal tevreden :D
 
Bodybuilding fysiek zonder grenzen, geen wedstrijden

grenzen zullen zich mettertijd automatisch toch wel stellen
 
helaas zijn er grenzen :( anders zou ik voor de 250 kilo op 5 % gaan
 
'Zonder grenzen' betekent gewoon dat je voor jezelf geen grenzen bepaald hebt en dus het uiterste eruit wilt halen ;)
 
'Zonder grenzen' betekent gewoon dat je voor jezelf geen grenzen bepaald hebt en dus het uiterste eruit wilt halen ;)

daarvoor heb ik gekozen
 
Trouwens 3XL beachboy? :eek:
 
Kortere termijn; gezond en blessurevrij mijn lifts verhogen. Wedstrijdervaring opdoen.
Langere termijn; powerlifter met grenzen aan lichaamsgewicht, fysiek van ondergeschikt belang. Andere optie is de powerbodybuilding kant op te gaan. Wie groot is, moet sowieso sterk zijn..
 
bodybuilding fysiek binnen bebaalde grenzen
wil nog 10 tot 15 kg massa bij en weer stuk droger
en men krachtstats aanzienlijk verbeteren :D
nog paar jaren flink werk dus
 
diep van binnen wil je natuurlijk zo groot mogelijk worden,
toen ik net begon dacht ik dat dat gewoon veel trainen betekende.
helaas weet ik nu dat het bij de echte reuzen wel met meer middelen heeft te maken. en dat ze niet echt oud en gellukig zullen worden

mijn gezondheid staat bovenaan , maar ondertussen probeer ik wel gezond huge te worden

+1
ik wil wel meer dan een beachboi....wil wel een poging doen tot beest :D
 
maarja mss gaat dat ook weer anders worden...toen ik begon wilde ik beachboy daarna menshealth en nu BEAST :D
 
bodybuilding fysiek met een normaal leven :D
 
1m83
Gewicht is geen richtlijn voor hoe het oogt, misschien ben ik al blij met 80kg, misschien moet het 95 worden... dat zien we dan wel :D

Taille moet wel smal blijven en benen niet té groot.
+ ik moet nog in staat zijn een deftige koers te kunnen rijden.

Met deze doelen ben ik nog enkele jaartjes zoet dus :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven