AndroidHealthClinic

wat is jou favo pc game van het moment?

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
10
ik amuseer me tegenwoordig wel met company of heroes

heb heb laatst eindelijk F.E.A.R gespeeld en moet zeggen dat dat toch 2 van de beste games ooit zijn...

speel momenteel veel C&C generals...maar dat komt alleen omdat ik nu geen college weken heb en geen tentamens :)

F.E.AR. ben ik aan het spelen, was tegelijkertijd ook bezig met een derde keer Halflife 2. Vind die laatste toch meer diepgang hebben, F.E.A.R. is qua levelopbouw weinig verheffend.

GTA SA ben ik tegenwoordig wat aan het doen.

• Topic Starter Topic Starter
F.E.AR. ben ik aan het spelen, was tegelijkertijd ook bezig met een derde keer Halflife 2. Vind die laatste toch meer diepgang hebben, F.E.A.R. is qua levelopbouw weinig verheffend.

ik weet niet wa t het is maar ik vind niks aan half life,kvind het raar om te spelen...maar zal wel aan mij liggen :p

cs 1.6 !

ik weet niet wa t het is maar ik vind niks aan half life,kvind het raar om te spelen...maar zal wel aan mij liggen :p

Half Life 2 kent tenminste een verhaal, F.E.A.R. begint al snel repetitief knallen te worden in levels die allemaal op elkaar lijken. Effects zijn wel erg fraai, heb gelukkig een videokaart die alles op max aan kan.

mn video kaart trekt nieuwe pc games nie meer ,gelukkig heb ik een xbox360:)

Need for speed Carbon!

net 1 dag uit en nu al favoriet,ik vind em beetje tegenvallen.

Call of Juarez -> western shooter met ZEER goede graphics

181735391_5ed918789a_o.jpg

faces of war

Wolfenstein - Enemy territory speel het al 3 jaar online op het hoogste niveau ;)

Dark Messiah of might and magic

dark-messiah-of-might-magic-20050819092637355.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Counterstrike Source :D (heeft iemand misschien link waar ik san andreas kan downloaden?karma)

UT 99 en AOE2 The Conqueros

Terug
Naar boven