XXL Nutrition

wat is jou favo pc game van het moment?

Ik denk dar roma total war niet gaat lukken:(,maar die Age of Empires 2 wel ik ben hem nu aan het downloaden:) Ik heb al een vergelijkbaar spel van dezelfde designers, Stars Wars Galactic battleground,vroeger erg veel fun aan beleefd:D

Ik denk dar roma total war niet gaat lukken:(,maar die Age of Empires 2 wel ik ben hem nu aan het downloaden:) Ik heb al een vergelijkbaar spel van dezelfde designers, Stars Wars Galactic battleground,vroeger erg veel fun aan beleefd:D

Je moet ook die uitbreiding downloaden the conquerors.
Online is het nog altijd fun vind ik, wel sterke tegenstanders ..

Heb gister Need for Speed Carbon uitgespeeld (de career mode dan, de challenges nog niet). Best wel vermakelijk, alleen een érg korte career mode.

Eidos Championship Manager 2000-2001 :D

pro evolution soccer 6

Top van Enemy territory, Ik own iedereen op deze forum :P;) :D

C&C the first Decade ... heerlijk man ..

ET is saaaaaaai

everest poker...

Gothic 3

God wat een heerlijke rpg, vooral als je sinds deel 1 een gaye fanboy van de serie bent :D

Heb gister de nieuwe Splinter Cell voor het eerst gedaan, Double Agent. Damn, dat spel is vet zeg.

Gothic 3

God wat een heerlijke rpg, vooral als je sinds deel 1 een gaye fanboy van de serie bent :D

Ik heb alle steden van het middenrijk nu bevrijd en moet toch zeggen dat het een beetje eentonig begint te worden. Als je rond de level 40 bent ben je gewoon belachelijk sterk. Qua items is er niet zo gek veel keuze wat betreft ringen/kettingen en armor. De quests worden steeds vervelender. Urenlang zoeken naar bepaalde plaatsen in een godganze woestijn wordt aardig snel oud.

Ik denk dat ik binnenkort weer 's de Baldur's Gate serie installeer.

CS:Source! Heerlijk spel, speel al vanaf 1.2
Bladhark own's u all :P

Terug
Naar boven