Fitness Seller

wat is jou favo pc game van het moment?

Gothic 3 en Rome Total War: Barbarian Invasion.

Ik zit met smart te wachten op de release van Neverwinter Nights 2.

Football Manager 2006: Het mag misschien een spel zijn met weinig actie, maar ik vind nog altijd één van de beste spellen.

Unreal Tournament '99 ^_^

• Topic Starter Topic Starter
Dark Messiah of might and magic

dark-messiah-of-might-magic-20050819092637355.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ja idd dit spel was voledig uit m'n gedachten gegaan het ziet er wel beestig uit,word hoog tijd dat ik het eens aanschaf :)

heeft er iemand mss een goede torrent (die werkt) :p

Laatste maanden (weer) veel: Diablo 2.
Altijd terugkomend: QuakeWorld.
Kijk erg uit naar: Hellgate - London.

ik speel momenteel wel veel company of heroes ja en nfs carbon maar om die na 1 dag gelijk mijn favo te noemen :P.......

ik heb de final fantasy serie terug uit de kast getrokken heb 1 tot met 7 nu uit gespeeld weer ben gister begonnen aan deel 8 en op de Pc hou ik me bezig met FF online en WoW

Counterstrike 1,6 nog altijd :p

wolfestein

ik heb de final fantasy serie terug uit de kast getrokken heb 1 tot met 7 nu uit gespeeld weer ben gister begonnen aan deel 8 en op de Pc hou ik me bezig met FF online en WoW

zelfde smaak :D

Speel momenteel vooral WoW, soms wat C&C. Vroeger veel D2 [LoD] en zo'n beetje elke FF.

FF11 online wou ik ook gaan spelen, maar wacht denk ik wel op een nieuwe FF :)

red orchestra!!:cool:

Pro Evolution Soccer 3:o

wat een game blijft dat!

Verder speel ik vaak Need for speed underground, most wanted en Battle for Middle Earth 2:D

Eigelijk zoek ik nog een mooi strategisch oorlogs spel, dat gaat over de Grieken/Romein Middeleeuwen etc.

Iemand aanraders of tips? Niet de allernieuwste want ik heb niet een erg goeide videokaart:o

Eigelijk zoek ik nog een mooi strategisch oorlogs spel, dat gaat over de Grieken/Romein Middeleeuwen etc.

Iemand aanraders of tips? Niet de allernieuwste want ik heb niet een erg goeide videokaart:o

Beter dan Rome Total War ga je ze niet vinden als je het hebt over strategie, oorlog en Grieken/Romeinen.

Wat voor videokaart heb je dan? Je hebt inderdaad wel een stevige bak nodig om dit een beetje volwaardig te kunnen draaien.

rtw.jpg

rome-total-war-20040922050925245-000.jpg

Holy **** ziet er geil uit. :D
Ben ook aan het wachten op Hellgate London.

Pro Evolution Soccer 3:o

wat een game blijft dat!

Verder speel ik vaak Need for speed underground, most wanted en Battle for Middle Earth 2:D

Age of empires 2

Terug
Naar boven