AndroidHealthClinic

Wat is jou lelijkste blessure, verwonding

popwar

Competitive Bodybuilder
Waardering
282
Lengte
1m85
Massa
97kg
Vetpercentage
15%
nog nooit echt iets gehad, kleine kneuzingen aan mn voet ofzo is wel het ergste wat ik heb gehad

Toen ik voor het eerst naar de sportschool ging (14 jaren oud) toen heb ik toch wel de domste fout ooit gemaakt.. :D

Ik zag al die grote mannen bankdrukken dus ik dacht ''dat ga ik ook doen!''
Ik stap dapper op die bank af maar er hing nogal veel gewicht aan die barbell.. even wat eraf halen dus :rolleyes: Ik haalde van 1 kant het gewicht eraf en je raad het al.. :roflol: die andere kant was dus veeeel zwaarder waardoor die barbell vol in m'n muil vliegt.

Zo'n fout maak je maar 1 keer :p

Gebroken kaak en een bloedneus aan over gehouden. Kortom, succesvolle training :D

(heeft niet veel met ''MMA, Vechtsport en WWE Wrestling'' te maken ik weet het maar het leek me toch wel leuk leedvermaak voor jullie)

hersen schudding door spin kick op mn hoofd.

gekneusde enkel.

klein botje in mn pols gebroken (ben de naam even kwijt).

toen ik 10 jaar was zoiets, met mijn hoofd tegen de chauffage gevlogen tijdens de judotraining.. Diepe gapende wonde en hersenschudding.

Sleutelbeen gebroken.
Botje in men vinger gebarsten.

Voor de rest niets denk ik.

11 gebroken vingers(doelman), 1 maal compleet gespleten vinger en 1 maal compleet ontwricht.

1 gebroken pols

1 gebroken hand(boksersfractuur)

1 gebroken neus

De zwaarste, gebroken enkel en afgescheurde ligamenten in die enkel, na 3 operaties nog steeds constant pijn, artrose in die enkel ook.

Artrose in mijn onderrug, pas ontdekt. Gedaan met deadliften, squatten of strongman.

Conclusie: met boksen had ik het minste blessures van alles, buiten wat bloedneuzen en blauwe ogen.

linker bovenbeen vol met vocht.

paar keer goed neergetrapt met lowkicks. Meer dan 2 maanden last van gehad

Gebroken hand nadat ik iemand mepte met uitgaan, eigen schuld.

Kruisband afgescheurd, met voetbal...:o

Verstuikte arm , was nog klein en waren op een speelplein. Stonden er daar zo'n hoge wipplanken , ik klein en licht mannetje aan de ene kant en m'n 4j oudere zus (die toen echt dik was) aan de andere kant. Toen zij naar beneden ging gaf het zo'n bounce op de grond dat ik wnr ik boven was er werd afgesmeten. Wake up call voor haar :D

Nog nooit wat gehad :)

men vingertopje van men linkerpink heeft los gehangen, heb men neus verbrijzelt en men grote teen gebroken... dat waren de ergste eigenlijk. valt best mee dus

Ik rende een x van een afstandje zonder goed uit te kijken snoeihard het ijs op. Ik gleed echt keihard op een wak af en vlak voor ik er in viel botste ik tegen een snertkraampje aan. Ik ben toen bijna gevallen.

True story.

Helemaal nog niks!:D

2 gekneuste (bij gebrek aan een beter omschrijvend woord) tussenwervel schijven door een mislukte worp tijdens een jiu jitsu toernooi.

2 geplette, niet verende kraakbeen dingetjes in wervelkolom + met de bus naar huis = ziekelijke pijn :S

Terug
Naar boven