AndroidHealthClinic

Wat is jou lelijkste blessure, verwonding

enkelband scheuren

Blauw oog en gekneusde rib. Valt wel mee:D

Knie uit de kom door een potje voetbal:mad:

als superman door de lucht gevlogen doordat er een auto tegen mij reed met als gevolg dat ik met mijn volle gewicht loodrecht op mijn linkeram viel ... schouder is al 10 maanden ****ed up :mad:

Lelijkste blessure heb ik nu.

Onwijs raar me knie verdraaid, knie schoot uit de kom, en gelijk weer terug. Alleen kruisbanden zaten er tussen vast. En al het kraakbeen is stuk.
Vanaf me enkel tot me bovenbeen in het gips.

Over 1½ week operatie..

Ehmmz..

Niet echt veel ergs.

Keertje wel neus gebroken/gekneust, viel van een hekje af. zo met mn neus op een ijzeren raster. Keertje sprong iemand op mn rug , deed ook zeer.

schouder uit de kom toen ik werd geramd door een stier. verder meniscus gescheurd en daar lang problemen mee gehad. zeer pijnlijk grapje.

Kaak op 3 plaatsen gebroken. Alle voortanden eruit. 6 maanden recovery en nog zo nu en dan last (inmiddels bijna 8 jaar terug).

Op mijn vierde een riek dwars door mijn voet gestampt (ene kant erin, andere kant eruit).

Geen idee of dat pijn deed, maar ik zou het niet graag nog een keer doen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jezus man, als ik dit allemaal lees en vervolgens kijk naar de leeftijd van de posters ..... meeennn, ben ik nou zo voorzichtig of doen jullie alles in die eerste 20 jaar waar ik het dubbele voor nodig heb?
Als vierjarige van een eigengebouwde stellage gedonderd .... mijn onderkaak heeft de klap opgevangen .... veel pijn, niets aan laten doen, is vanzelf hersteld (al miste ik ook mijn voortanden), verder nergens last van maar op de leeftijd van 13 jaar bleek dat ik een overbijt had, waar je een hele olietanker in kon parkeren ... ruim! Dit omdat mijn onderkaak toch wel een stuk meer naar binnen bleek te staan ...
Toen ik 12 was, zijn mijn voortanden er weer uitgevlogen ... door een klasgenootje met wie ik ruzie had.
En tussen mijn 14e en 16e drie keer mijn linkeronderarm gebroken (zelfde plek!), eerste keer van de fiets gestuiterd, tweede keer van de brommer en de derde keer knalde het bot los toen het nog in het gips zat ... 4 operaties, een hoop chirurgisch staal en wat krachttraining verder zit het allemaal wel weer redelijk goed ..... :) en toen werd het gelukkig stil tot nu toe .....

Grtz,

Aad ~ Doix

Paar maanden rugkanker, dat was wel een beetje jammer.

Zins vorige week chronische zere nek en schouders :fuu:

Knokkels kapot geslagen met kyokushin karate, 3 maanden niet kunnen sparren. Verder bij een sparring partner wel eens zijn ribben gebroken, it's all in the game...

Aantal maanden reukvermogen kwijt.

Terug
Naar boven