Fitness Seller

Wat is jouw ideale lichaam [FOTO TOPIC]

misschien goed om hier een topic te maken dat clean wordt gehouden zonder al dat gezeik over naturel niet naturel, enkel pics

Greg Plitt krijgt ook mijn stem, insane lichaam.
Niet voor niets number 1 fitness model al tijdje.

Perfectie.

Mcgrath.jpg

Reg Park

rp16.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
drobson321f.jpg

Ik probeer al een aantal jaren zijn verhoudingen te halen. Moeilijk maar te doen.

Greg plit of zyzz

Dunno als dit toegelaten is aangezien dat het een foto topic is, maar beeldmateriaal in general zal ook wel goed zijn?

http://www.youtube.com/watch?v=MSCh-pLlmwk

Dit is mijn ideale fysiek imo, niet té droog maar toch buff as ****!

Droomfysiek is Victor Richards, is het haalbaar voor mij: Nee :o

kelechi opara!!

561752_493405657336102_1850116126_n.jpg

Niemand verslaat victor richards als het gaat om massa. Hij trok zich niks aan van aesthetics of vet% maar ging voor de meeste massa. Daar hou ik wel vann :p

Schijnbaar komt zyzz nu "ook al" in belgie op.. In mn klas hebben ze het dr nu ook over, Die gasten lopen (net zoals de belgische wetgeving) werkelijk waar overal 2 jaar achter..

Schijnbaar komt zyzz nu "ook al" in belgie op.. In mn klas hebben ze het dr nu ook over, Die gasten lopen (net zoals de belgische wetgeving) werkelijk waar overal 2 jaar achter..

no offence maar waarom zouden ze in België deze persoon moeten kennen? Tis niet dat hij zo bekend is ofzo hoor. Je leest/hoort er veel over op dit forum en op het internet maar verder is hij totaal onbekend in België wat heel normaal is.

Terug
Naar boven