MuscleMeat

Wat is jouw T-shirt maat?

Peiling Peiling Wat is je T-shirt maat?

• Totaal stemmers
    87
xxxl

precontest L
offseason XL

Probleem is alleen dat hij dan lekker boven zit, maar als een tent tot mijn knieen hangt. :(

XL.. Kan in een L mijn schouders niet bewegen.. zonder kleerscheuren(en wil overal toch wel in kunnen trainen --> speerwerpen)

precontest L
offseason XL

Probleem is alleen dat hij dan lekker boven zit, maar als een tent tot mijn knieen hangt. :(
had je vader je wat meer schoppen onder je hol moeten geven toen je klein was :p

verschilt bij mij welleens, nu zit ik met het meeste bij xl en sommigen xxl en sommigen l

meestal valt xs te ruim

Heb vaak een probleem met shirts.
Ik ben 1,79 dus qua lengte M/L, maar meestal kom ik dan met schouders/armen in de problemen. Het shirt zit dan meestal te strak onder mijn oksels of de mouw past niet om mijn arm.
Pak ik een XL dan zit het meestal goed bij de armen, maar is het qua lengte weer net een jurk.:rolleyes:

En dan ben ik niet eens een echt beest, dus voor de 100kg plus jongens onder ons moet het helemaal moeilijk zijn om goed passende shirts te vinden.

XL-XXL

Heb nu een shirt van Docker's aan wat XXL is, maar meestal is het XL.

XS... ik ben nog niet zo groot :o

verschilt per merk, meestal L soms XL

• Topic Starter Topic Starter
ik zat in de overgang van medium naar large. Bij de jbc t-shirts is het large maar post toch medium omdat het in normale standaard t-shirts medium is.

XL/XXL.

Best lastig gezien mijn lengte. (1.72m)

Per merk varieert het van S tot XL. Vaak is het: hoe duurder het merk, hoe kleiner het shirt valt. De mouwen zijn wel een struikelpunt, deze zitten vaak te strak.

varieert van M tot XL

gewoon xl gaat nog goed

Terug
Naar boven