AndroidHealthClinic

Wat is jullie het ideale gevoel na goede workout?

Acid89

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
85kg
Vetpercentage
13%
Ikzelf merk op dat ik enkel tevreden ben met mijn voorgaande training als desbetreffende spieren, stijf en stram aanvoelen.

Ik probeer dan ook iedere keer tot de ultieme verzuring te gaan! :p Weet iemand toevallig of dit goed of juist niet goed is? Ik zorg natuurlijk wel steeds voor voldoende rust!

Wanneer en hoe merken jullie dat je training weer eentje is geweest om U tegen te zeggen?

Als de getallen goed zijn

Als de training in welk opzicht dan ook beter verloopt dan de vorige training. Denk aan reps, gewicht, macht, etc.

hmmm..... zeg ik niet,it's a secret

Het gevoel dat ik vol motivatie uitkijk naar de volgende training.
Immers, resultaat is uiteindelijk het gevolg van progressief en consequent héél veel trainingen doen.

Als je dit goed doet, zal het resultaat met name uit de getallen en statistieken blijken.
Kijk, dáár wordt ik pas écht blij van!

Het gevoel na de training zelf is maar een moment-opname......

als ik 215 kg kan squatten 3 keer meestal lukt het me 2 keer...

Niet helemaal mee eens. Je hebt soms van die dagen dat je erg moe bent bijvoorbeeld. Ik probeer dan toch mn sets af te werken, maar als het dan faalt in de laatste set en ik weet dat ik 110% heb gegeven ben ik toch wel content. Zolang je het zweet in je bilnaad hebt staan en koppijn van het pompen is het ja prima ;)

Kotsen.

Als ik high ben van de endorfines en sterker ben dan ik was.

Als ik mijn doelen heb behaald die ik moest doen die work out.. en er overheen ben geweest! tot ik op de bank zit en zweef van mijn power rush :D

dat mijn spieren pijn doen( niet te extreem pijn maar toch goed pijn) en dat ik honger heb :D

Dat varieert. Als de progressie goed is geweest de afgelopen tijd of als ik het gevoel heb dat ik een goede effort in de training heb gestoken. En dat kan je inderdaad goed afmeten aan in in welke mate je uitkijkt naar de volgende training, zoals harpep al heeft aangehaald.

Terug
Naar boven