Ja dus. Dan is het nog steeds niet relevant. Hij geeft trouwens aan dat het privé is, dus is het nog minder relevant.Nee, hij bedoelt of je een GSM, laptop en auto van de zaak hebt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dus. Dan is het nog steeds niet relevant. Hij geeft trouwens aan dat het privé is, dus is het nog minder relevant.Nee, hij bedoelt of je een GSM, laptop en auto van de zaak hebt.
Ik moet ff een foto maken met een Breezer en die als avatar doen!
Goed idee!!!
Noemen van het inkomen is voor sommigen nog echt een taboe, vraag me af waarom eigenlijk.
Ik ben nu bewakingsagent, maar is niet zo voor mij...
K ga binnenkort opleiding tot pc-technieker doen en daarna mss ICT-technicus of netwerkbeheerder.
Goede carrière keuze?
voordeel van een uitkering in België is dat je dan jaarlijks bijna 1000€ terugkrijgt van de belastigen, daar kon ik mijn autootje van kopen!!
Ik neem ook aan dat in Nederland meer belastingen moeten betaald worden dan in België jaarlijks, zoniet twijfel ik zwaar aan de nettolonen die jullie hier zetten, die liggen enorm hoog!
Belgie is een van de hoogst belaste landen ter wereld !!!!
QUOTE]
en heeft ook 1 van de beste sociale zekerheidssystemen ter wereld![]()
Belgie is een van de hoogst belaste landen ter wereld !!!!
QUOTE]
en heeft ook 1 van de beste sociale zekerheidssystemen ter wereld![]()
wat ben je met het opvangnet als je er nooit gebruik van maakt? Dan ben je dus dik afgeript door de overheid. Ik ben niet zo een neuter die bij hoofdpijn naar de dokter gaat en het gaat vergoeden bij de ziekenkas of van die vuile profiteerders van de werkloosheidsuitkering en toestanden. En wat ze dan teveel hebben aan belastingen geven ze wat uit aan ontwikkelingslanden om zo goed over te komen en blablabla dont care en je kan er toch nix aan doenmaarjah ik ga euro millions winnen volgende week
![]()
![]()
Ik ben nu bewakingsagent, maar is niet zo voor mij...
K ga binnenkort opleiding tot pc-technieker doen en daarna mss ICT-technicus of netwerkbeheerder.
Goede carrière keuze?
Dat pwnt
Ach als iemand om info vraagt waarom die info niet delen? Teveel mensen doen er veel te moeilijk over, terwijl toch redelijk bekend is wat bepaalde functies voor beloning hebben.
Lijkt me een VDAB opleiding....
Ga je dat in Hasselt volgen??
Let op, die diploma's zijn HELEMAAL NIKS waard in de ogen van werkgevers...
Bij VDAB doen ze wel lijken alsof het heel wat is, omdat als die opleidingen er niet meer zijn die VDAB mensen geen job meer hebben...
Nee, dit is zowat de slechtste carrierekeus die je kunt maken, je gaat een jaar verliezen aan de opleiding en daarna veel kans dat je werkloos wordt..
Tja ik moet toch iets op papier hebben....
Wat voor opleiding moet ik dan doen....