MuscleMeat

Wat is uw brutoloon ?

Maaltijdcheques? Zijn dat voedselbonnen ofzo? Die hebben we in NL sinds 1945 niet meer, waarom in BE nog wel? Zitten de moffen er nog?

Verder geen klachten omtrent salaris enzo.

---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------

"Uitsteigt" is trouwens met ij.

Of je daarmee weer naar gemiddeld dbb-niveau terugzakt, laat ik in het midden.

Ok man, geef je ook bijles Nederlands?

zijn je zaken niet ;)

feitelijk zou je je loonfiche erbij moeten posten
anders kan iedereen maar wat uit zen nek lullen

ik verdien 80 euro elke zaterdag en 25 euro zondaggeld van de ouders. Dat is mijn inkomen.

Ik verdien 1 miljoen euro per week

maar ik krijg het niet:mad:

ik verdien MOEDER

Maaltijdcheques? Zijn dat voedselbonnen ofzo? Die hebben we in NL sinds 1945 niet meer, waarom in BE nog wel? Zitten de moffen er nog?

Hebben jullie geen maaltijdcheques in NL ofzo?
Is fiscaal voordeliger om bijvoorbeeld elke werkdag 6 euro als maaltijdcheque te krijgen dan als brutoloon. Op dat brutoloon betaal je namelijk veel belastingen en de werkgever betaalt daar ook nog eens veel extra op.
Vandaar dat maaltijdcheques redelijk populair zijn omdat de werkgever je meer loon kan geven met minder extra kosten te maken en de werknemer meer nettoloon krijgt omdat hij anders meer belastingen moet betalen.

Laatst bewerkt:
Waar blijft Bouwens?

Hebben jullie geen maaltijdcheques in NL ofzo?
Is fiscaal voordeliger om bijvoorbeeld elke werkdag 6 euro als maaltijdcheque te krijgen dan als brutoloon. Op dat brutoloon betaal je namelijk veel belastingen en de werkgever betaalt daar ook nog eens veel extra op.
Vandaar dat maaltijdcheques redelijk populair zijn omdat de werkgever je meer loon kan geven met minder extra kosten te maken en de werknemer meer nettoloon krijgt omdat hij anders meer belastingen moet betalen.

Bodybuilders en wannabe bodybuilders nemen toch altijd hun eigen voedselpakketje mee naar het werk???

0 euro momenteel, ik wacht nog op mijn goedkeuring van het OCMW :)

Ik ben momenteel werkloos, Ik zit te wachten tot eind juli dan weet ik als ik kan beginnen als onderofficer

Beginnen als onderofficier?

Dat bestaat niet...

Je gaat beginnen aan de opleiding van onder officier dat is een heel verschil....

50 mille bruto. Daar komt dan nog de auto boven.

lol, ik moet opslag vragen. Doe project coördinatie en er zijn hier gasten met een tso diploma, minder ancienniteit, lagere leeftijd die evenveel verdienen :D

Alleszins nu ist 1450 netto. Vind dat te laag, ben nu begonnen bij te studeren voor een master business process management and it, en zo nu en dan haal ik een prince2 of itil certificaatje binnen. Als ik binnen 5 jaar geen deftig loon heb met deze inspanningen, dan spring ik van een brug.

studiefinanciering : 500 eur

Loon : 400 eur

Stage : 300 eur

Total : 1200 :D

Bruto? geen idee

Ik verdien : VEEL !

Ik krijg : te weinig :mad:

fakking feel

Soortgelijke topics

Reacties
126
Weergaven