XXL Nutrition

Wat is voor jou het belangerijkste bij een goede Pre-Workout supplement?

Peiling Peiling Het belangerijkste aan een goede Pre-Workout supplement?

• Focus ''I am in my zone''

Stemmen: 17 32,1%
  • Energy ''2 reps more, easy''

Stemmen: 14 26,4%
  • Pump ''Mirrin'my veins in the mirror''

Stemmen: 10 18,9%
  • Mood ''Feels good to lift weights''

Stemmen: 6 11,3%
  • Niks ''I drink koffie''

Stemmen: 6 11,3%

• Totaal stemmers
    53
mood en focus

GameDay + een dikke hardstyle mix in het oor

Game Day is inderdaad een topper onder de PWO´s :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voordelen van Body Octane Game Day:
-Extreem opbouwend.
-Gigantische pomp.
-Word elke training beter.
-Voel je onoverwinnelijk.
-Extreme sensatie.
-Euforisch gevoel.

Bart

Game Day is inderdaad een topper onder de PWO´s :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voordelen van Body Octane Game Day:
-Extreem opbouwend.
-Gigantische pomp.
-Word elke training beter.
-Voel je onoverwinnelijk.
-Extreme sensatie.
-Euforisch gevoel.

Bart

ik krijg alleen euforisch gevoel en wel goeie focus. pomp merk ik niet veel van

ik krijg alleen euforisch gevoel en wel goeie focus. pomp merk ik niet veel van

De werking van (vrijwel) alle producten, en voornamelijk PWO's, verschilt per persoon. Zelf voel ik een enorme pomp als ik Game Day heb genomen namelijk :cool: Een schepje Agmatine kan wonderen doen trouwens.. ;)

Bart

De werking van (vrijwel) alle producten, en voornamelijk PWO's, verschilt per persoon. Zelf voel ik een enorme pomp als ik Game Day heb genomen namelijk :cool: Een schepje Agmatine kan wonderen doen trouwens.. ;)

Bart

Zou ik er ook gewoon extra caffeine en amp bijdoor kunnen gooien? want na mijn mening zit er vrij weinig amp in

Zou ik er ook gewoon extra caffeine en amp bijdoor kunnen gooien? want na mijn mening zit er vrij weinig amp in

Hier zou ik wel voorzichtig mee zijn. 1 scoop bevat 200 mg caffeine, wat een redelijk stevige hoeveelheid is. Mocht je denken dat het ondergedoseerd is, dan zou ik het aantal scoops aanpassen. Dit geldt ook voor het AMP citraat. Don't overdo it :D

Bart

Hier zou ik wel voorzichtig mee zijn. 1 scoop bevat 200 mg caffeine, wat een redelijk stevige hoeveelheid is. Mocht je denken dat het ondergedoseerd is, dan zou ik het aantal scoops aanpassen. Dit geldt ook voor het AMP citraat. Don't overdo it :D

Bart

hoeveel amp zit er in per scoop? wel jammer dat dat er weer nooit op staat wss rond de 40 mg?

Toch wel de focus omdat ik daardoor vaak ook een goede pomp krijg en daardoor weer een goede mood heb.

Een goeie maaltijd.
Teringzooi al die pre's imo

Energy ''2 reps more, easy'' :)

Gooi er altijd 30 tot 40 gram koolhydraat erdoor heen voor een superpomp.

Dit topic gaat over "Het belangerijkste aan een goede Pre-Workout supplement" Er hoeven dus helemaal geen productnamen genoemd te worden en B&F komt weer met een uitgebreide reclame post inclusief link, afbeelding en opsomming. Ben ik de enige die dit echt zwaar irritant vind??

---------- Toegevoegd om 08:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

Ontopic: pump en energy

Focus...
Én koffie!

Focus+pomp en GEEN crash :D Momenteel precies wat ik met de pre van Ulift heb!

Terug
Naar boven