XXL Nutrition

Wat is voor jou het belangerijkste bij een goede Pre-Workout supplement?

Peiling Peiling Het belangerijkste aan een goede Pre-Workout supplement?

• Focus ''I am in my zone''

Stemmen: 17 32,1%
  • Energy ''2 reps more, easy''

Stemmen: 14 26,4%
  • Pump ''Mirrin'my veins in the mirror''

Stemmen: 10 18,9%
  • Mood ''Feels good to lift weights''

Stemmen: 6 11,3%
  • Niks ''I drink koffie''

Stemmen: 6 11,3%

• Totaal stemmers
    53
Dit topic gaat over "Het belangerijkste aan een goede Pre-Workout supplement" Er hoeven dus helemaal geen productnamen genoemd te worden en B&F komt weer met een uitgebreide reclame post inclusief link, afbeelding en opsomming. Ben ik de enige die dit echt zwaar irritant vind?? ---------- Toegevoegd om 08:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ---------- Ontopic: pump en energy

Nee, dat ben je niet maar 'men' moet toch wat om al die pilletjes en poedertjes te pushen :kerst:

Dit topic gaat over "Het belangerijkste aan een goede Pre-Workout supplement" Er hoeven dus helemaal geen productnamen genoemd te worden en B&F komt weer met een uitgebreide reclame post inclusief link, afbeelding en opsomming. Ben ik de enige die dit echt zwaar irritant vind??

---------- Toegevoegd om 08:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

Ontopic: pump en energy

Ja vind ik ook ;)

combinatie van energy en focus, maar toch voornamelijk energy.

Vooral de focus, deze krijg ik dan ook altijd van een pwo. Qua energy verschilt het per x hoe erg het is. Als ik goed heb geslapen en helemaal fit ben, en er dan nog een pwo bij ingooi, dan is het echt knallen ^^.

Terug
Naar boven