MuscleMeat

Wat kan een gemiddeld mens ongetraind..

Bezoekers in dit topic

na 5 jaar trainen ben ik gaan deadliften en was 40 kg al zwaar.
Het kan ook zijn dat ik dus onder-gemiddeld mens ben.
 
steebz zei:
na 5 jaar trainen ben ik gaan deadliften en was 40 kg al zwaar.
Het kan ook zijn dat ik dus onder-gemiddeld mens ben.



die KLEINE groene schijven zijn 10 kilo, dus incl. stang zit je idd op 40 kilo.........

die GROTE groene schijven zijn 50 kilo per stuk, dus incl. stang zou je dan 120 kilo gepakt hebben........:D


overigens ging het hier om ONGETRAIND:p

 
Mijn pa heeft eens geprobeerd te deadliften en kwam tot 65 kg
met bankdrukken haalde hij nog geen 30.
Dusja wat is gemiddeld he.

de eerste keer dat ik deadlifte kwam ik tot 110 kg maar ik had toen wel al wat rug getraind.
 
ik gok op een 60kg . no way dat iemand dadelijk zijn eigen lichaamsgewicht kan tillen . of je moet koetje heten
 
Ik ga ookv oor de 50-60 kg, techniek zal dan wel bagger zijn
 
EricR zei:
Stel het maar bij naar 50-60 Kg of zo en dan nog zijn er bij die daar problemen mee zullen hebben. Een fust bier is zo'n 60 Kg en ik weet dat er genoeg zijn die zo'n ding amper los van de krijgen.

{W}esley. zei:
ja oke, maar das wel lastig pakken, hetzelfde met ee nrotsblok van 70 kilo ofzo..

maar idd, denk dat he tnie techt veel is..

Idd Eric hier zeg je wat. Dat klopt wel mooi maar ondanks dat er handvaten aanzitten is het toch een lomp ding wat je niet in een technisch handige deadliftpositie omhoog trekt en waar je je bakkes zo lekker aan kan stoten als je het toch doet.

Ik denk dat de gemiddelde mens (man, neem ik aan) zijn krachten niet zo heel erg goed kent en ook geen flauw benul heeft hoe die maximaal aan te wenden, laat staan het besef heeft dat het dan altijd nog 10kg meer kan zijn. Laten we het dus, met fatsoenlijke deadlift techniek, inderdaad houden op zo'n 70/80kg. Er vanuit gaande dat de persoon dus ook nooit zijn rug heeft getraind met andere oefeningen.
 
EricR zei:
Gare Hanenhok, RVR.

Er staat trouwens gemiddeld mens, dan moet je ook rekening houden met vrouwen en denk ik dat je gemiddeld op krap 40 Kg uit komt.



gelukkig is mijn vrouw ook niet echt gemiddeld, maar 40 kilo is voor haar een koud kunstje.......:D
 
Joopie zei:
Ik heb wel eens een ongetrainde vriend laten deadliften, hij pakte 100 kg redelijk makkelijk, en weigerde 110 te proberen. Hij weigerde ook zelfs maar 20 kg te bankdrukken. :D

En hij was een monsterendo van over de 120 kg.:eek:

Verkapt "kijk mij dom van forum.fok.nl kunnen nadoen, het bij ieder topic verkapt'*******' topic schreeuwen, kijk ik heb beestachtige vrienden" topic.










:roflol:
 
De meesten kunnen geen wasmachine tillen in hun eentje. Maar ok, die zijn vaak onhandig vast te pakken. Een halter, dan denk ik: vrouwen 50 kilo, mannen 80 kilo.
 
Gay topic gestart door... EduardJanssen!!

Hij roept te pas en te onpas dat een topic of een post gay is, maar nu doet-ie het zelf!! :D
 
Wat een 'gemiddeld mens ongetraind' kan verschilt van mens tot mens. Het hangt vooral af van de aanhechting van de pezen en niet zozeer van het gewicht.
 
Diabolic zei:
Wat een 'gemiddeld mens ongetraind' kan verschilt van mens tot mens. Het hangt vooral af van de aanhechting van de pezen en niet zozeer van het gewicht.


Nee aan het gewicht zal het niet liggen, dat schreewt gewoon om getild te worden. :p
 
boerenkool zei:
Nee aan het gewicht zal het niet liggen, dat schreewt gewoon om getild te worden. :p


Met jou boerenverstand:p :D Ik bedoel natuurlijk het gewicht van de gemiddelde mens in kwestie;)
 
Big_T zei:
De gemiddelde mens...

Dus je bedoeld alle mensen op de wereld, dat zou inclusief vrouwen zijn. Dan kom je niet hoger dan 60-70 gemiddeld denk ik. Bij mannen zal het gemiddeld ook niet de 100 halen denk ik. Meesten hebben geen techniek en dan wordt het moeilijk.

Ooit iemand gekend die nooit getraind had (beer), ging 1 keer mee en liftte na wat opwarmen en oefenen direct 250 kg zonder veel probleem.

Een grizzlybeer on steroids dan zeker wel :D
 
mijn broertje can 60 kg kon na twee weekjes een deadlift van 100kg.
denk wel dat dit het gemiddelde is.
en hoe zit het met bench en squat?
 
waw nog zo'n beest?
 
Blackadder zei:
mijn broertje can 60 kg kon na twee weekjes een deadlift van 100kg.
denk wel dat dit het gemiddelde is.
en hoe zit het met bench en squat?

IMO kan een gezond persoon gewoon met alles minimaal zijn eigen lichaamsgewicht heffen. Indien niet, misschien even een bloedonderzoekje?
 
eduardjanssen zei:
IMO kan een gezond persoon gewoon met alles minimaal zijn eigen lichaamsgewicht heffen. Indien niet, misschien even een bloedonderzoekje?

Right :rolleyes:
 
eduardjanssen zei:
IMO kan een gezond persoon gewoon met alles minimaal zijn eigen lichaamsgewicht heffen. Indien niet, misschien even een bloedonderzoekje?

Als je je eigen lichaamsgewicht of meer kunt duwen/tillen etc... wordt je ingeschat als sterk. Daaronder komt de rest, ik denk eerder dat het rond de 40/50kg zit.
 
Back
Naar boven