MuscleMeat

wat kan ik verwachten qua vet verlies?

soldier92

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m88
Vetpercentage
1%
ik ga nu cutten dus ipv 3500-4000kcal pdag naar 2600kcal(volgens stronglifts is dit het aantal dat k moet eten om af te vallen in vet) ik sta nu op 16-17% en wil naar 10% wat kan ik verwachten qua vetverlies? (1%PW?) ik doe daarbij stronglifts 3x pw ben nu 90kg en 19jaar

geen cardio?

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 16:19 ----------

wat je kan verwachten dat weet niemand btw, elk lichaam reageerd anders en WAT je eet is ook belangrijk, niet alleen het totaal aantal kcals

• Topic Starter Topic Starter
allen gezond en nee geen cardio

beter doe je dan wel 20-30min cardio na KT zodat je vet verbrand

dat is toch helemaal niet nodig? (ik weet wel zeker dan t dan sneller gaat maargoed)

als je weet dat het dan sneller gaat, waarom doe je dat dan niet? Dan zie ik tenminste dat je streeft naar die 1%pw

het staat in de weg van het herstel van me benen
ik squat 3x p/w 130-140kg

die 1% red je echt niet zonder cardio. En je zegt dat je alleen gezond eet, hier ben je niet duidelijk in. Post wat je precies eet op een dag. Verhoudingen ook aangeven wat betreft carbs, fat, proteine.

---------- Post toegevoegd Sat 24 Mar 2012 om 15:29 ----------

het staat in de weg van het herstel van me benen
ik squat 3x p/w 130-140kg

valt reuze mee, ga je toch gewoon na t squatten fietsen?
en waarom 3 x per week squatten ???
gewicht van squatten hoef je niet neer te zetten btw, wat voor de een zwaar is wilt niet zeggen dat dit voor de ander zwaar is.
Wie weet is het voor jou wel niets en kan een ander daar slechts 1 hh mee maken..

Cardio is zeker niet nodig.
En ik zou gewoon als doel rond 0,5-1kilo per week te zitten.
in % denken is vrijwel onmogelijk aangezien je van 16 naar 13 veel sneller gaat dan van 13 naar 10 :). Dus een goal van 1% pw is vrij k*t.

Terug
Naar boven