Fitness Seller

wat kost een laptop?

Sinds wanneer is asus beter dan acer?

• Topic Starter Topic Starter
heb nog wat rondgekeken en beslist om deze te kopen http://www.laptopshop.be/product/148955/asus-k53e-sx879v.html.
Bijna volledig hetzelfde als die van 559euro, alleen iets minder goede videokaart, en gezien ik de laptop toch niet ga gebruiken om de nieuwste games te spelen is het een beetje dom om dan ff 50 euro extra uit te geven voor een geweldige videokaart:o

Heb je die laptop ook nodig voor school/werk ofzo?
Anders kun je net zo goed een systeemkast kopen.

Waarom vraagt niemand de maat van de laptop? Ik heb een 17 en 15,6 incher gehad.
Momenteel een 14inch laptop, en wil nooit iets anders meer ! De perfecte maat ! Hoe kleinder hoe duurder ze wel worden als je dezelfde specs wilt.

Laatst bewerkt:
Acer is inderdaad een k*t merk met veel problemen, o.a te veel hitte, kapotte beeldschermen etc etc.

ASUS is goed merk HP ook, Heb zelf deze keer een packard bell geprobeert, draait nu al 2 jaar zonder problemen ( met i5 processor etc etc )

Echt een top ding, Dus packard bell is ook een goed merk ( vroeger waren ze slecht maar tegenwoordig is het goed spul geworden!)

Packard Bell een goed merk? :roflol:

Packard Bell is van Acer, dat zegt genoeg.

• Topic Starter Topic Starter
Acer is crap. Asus is gewoon 1 van de beste laptopmerken die er zijn.

En als je geen Asus wil nemen vanwege de prijs kan je imo nog veel beter een HP nemen dan een Acer.

& waarom geen Medion? Morgen hebben ze er juist in de Aldi:
http://aldi.medion.com/md98921/be_nl/?refPage=aldi

medion is ook maar crap, deze is een medion van de aldi en niets dan shit mee gehad de voorbije 4 jaar:o (plus die kost 700 euro in de aldi, veel te duur)

medion is ook maar crap, deze is een medion van de aldi en niets dan shit mee gehad de voorbije 4 jaar:o (plus die kost 700 euro in de aldi, veel te duur)

Hmm, ok. Ik heb zelf 2 laptops van Medion, 1 uit 2004 en 1 uit 2007 en die werken nog allebei prima, ook niets van problemen mee gehad ofzo. Mss heb ik gewoon geluk.

Ik heb een Acer laptop en ben ontevreden. Prestaties vallen tegen, accu was binnen 1 jaar "kapot" (kan 1 minuut zonder netstroom), de media besturingsconsole werkt de helft van de tijd niet en er zit een cursorbug in (ben je aan het typen schiet hij opeens 3 regels omhoog en voor je het door hebt heb je de helft van je zin verdoet... Nooit meer Acer :roflol:

Dell XPS serie.

Packard Bell een goed merk? :roflol:

Packard Bell is van Acer, dat zegt genoeg.
Meen je dit nu serieus?

Bron ofzo?

Want ik heb nog nooit last gehad van me packard bell laptop, Ik ken best veel mensen met acer laptops en die dingen blijven kapot gaan ook al heb je een versie van 900 euro, Je hebt altijd gezijk.

Vriend van me had er ook een van 1050 ofzo ( acer ) na 2 maanden kon dat ding alweer weg omdat hij niet meer opstarten ( hardeschijf kapot )

Moest die dus weer 3 maanden wachten voordat alles gemaakt was.

De rest heeft koelingsproblemen beeldscherm problemen eigenlijk alles gaat wel een keer kapot aan die acer dingen.

Heb nu packard bell was gewoon om te proberen ( versie van 750 euro met i5 ) ik vind het echt zeer degelijk spul, alleen komen er wel snel krassen op wat jammer is. maar verder mooi design en nooit gezijk.

Ik ga voor de volgende laptop gewoon ASUS dit is gewoon super stevig en echt degelijk spul, maar is er weer een mooie packard bell laptop in de aanbieding met mooie specs dan word het gewoon weer een packard :)

Terug
Naar boven