XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Medisch onderzoek
BMI van 27 mijn ideaal gewicht zou volgens de dokteres 68kg zijn. En ik sport teveel volgens haar.

Medisch onderzoek
BMI van 27 mijn ideaal gewicht zou volgens de dokteres 68kg zijn. En ik sport teveel volgens haar.

:roflol:

68 kg?:eek:

Ideale gewicht is toch het aantal centimeters na de 1 meter?

Voor jou zou een gezond gewicht dan 73 kg zijn, naar de maatstaven van een niet bodybuilder dan.

Vond het ook wel heel weinig maarja maybe she likes ectos..

Ben ik nu niet meer lieffff ? :janken:

Nou en :D
Je bent idd een behoorlijk eind gezakt op mijn ranglijst, neemt niet weg dat ik je nog wel een beetje lief vindt ondanks alles.
Jerney is trouwens een rasechte Ajacied, mss moet je wat meer met haar omgaan, ik denk dat die hersenkronkel dan wel weer hersteld.

Mijn devies is dan ook: laat je helpen Greetje het is nog niet te laat!

xxx :)

Nou omdat niemand bij ons in de gym deadlift,
heb ik me 1ste keer aan gewaagd gisteren.

Ik moet zeggen 50 kilo voelde ik wel goed:thumbup:
En nu zit hij standaard in mijn rug pakket :D

Je bent idd een behoorlijk eind gezakt op mijn ranglijst, neemt niet weg dat ik je nog wel een beetje lief vindt ondanks alles.
Jerney is trouwens een rasechte Ajacied, mss moet je wat meer met haar omgaan, ik denk dat die hersenkronkel dan wel weer hersteld.

Hahaha nou ben blij dat je mij iig nog een beetje lief vind
Ik moet zondag dus met Jerns voor de buis gaan hangen :D
Ach ja en elke gek heeft zijn gebrek ;) :kiss:

Medisch onderzoek

Dat slaat werkelijk helemaal nergens op.
Die berekening heeft ze gedaan dmv een standaard berekening (gewicht:lengte:lengte in jou geval dus 81/1.73/1.73=27.06) die geld voor de gemiddelde mens. Ze vergeet even dat jou hoeveelheid spiermassa de nodige kilo's meebrengt in deze formule en niet je vet.
Laat d'r maar eens een huidplooimeter op los of een bloedonderzoek.. niet zo'n kansloze formule.

On topic: gisteren 100 euri gewonnen met online poker :D

Het sneeuwt ! :)

Ik blijf het leuk vinden (zolang ik binnen ben)

Ja hier ook al, schrok ervan toen ik vanochtend buiten kwam :eek: en glad joh. :mad:
Bah ben er eigenlijk wel klaar met de winter

Inderdaad, het heeft weer lang genoeg geduurt.. hier sneeuwde het gisteren avond ook behoorlijk, gelukkig was het vanmorgen weer allemaal verdwenen!

vandaag pay-day :D

Laatst bewerkt:

yep of stort op giro XXX

Hahaha nou ben blij dat je mij iig nog een beetje lief vind
Ik moet zondag dus met Jerns voor de buis gaan hangen :D
Ach ja en elke gek heeft zijn gebrek ;) :kiss:
Ik heb nu eenmaal veel liefde in me zitten, en je kent het spreekwoord: sharing is caring.
Waarom houdt je eigenlijk van Feyenoord als ik vragen mag?

Houdt je niet zo van juichen?

---------- Post added at 11:53 ---------- Previous post was at 11:52 ----------

Que?

Terug
Naar boven