sachin531
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 144
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%

mario been

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Medisch onderzoek
BMI van 27 mijn ideaal gewicht zou volgens de dokteres 68kg zijn. En ik sport teveel volgens haar.

Je bent idd een behoorlijk eind gezakt op mijn ranglijst, neemt niet weg dat ik je nog wel een beetje lief vindt ondanks alles.

Je bent idd een behoorlijk eind gezakt op mijn ranglijst, neemt niet weg dat ik je nog wel een beetje lief vindt ondanks alles.
Jerney is trouwens een rasechte Ajacied, mss moet je wat meer met haar omgaan, ik denk dat die hersenkronkel dan wel weer hersteld.
Mijn devies is dan ook: laat je helpen Greetje het is nog niet te laat!
xxx![]()

Medisch onderzoek
BMI van 27 mijn ideaal gewicht zou volgens de dokteres 68kg zijn. En ik sport teveel volgens haar.

On topic: gisteren 100 euri gewonnen met online poker![]()
gewoon tournooi neem ik aan? Het sneeuwt !
Ik blijf het leuk vinden (zolang ik binnen ben)
en glad joh. 
Ja hier ook al, schrok ervan toen ik vanochtend buiten kwamen glad joh.
Bah ben er eigenlijk wel klaar met de winter
hier sneeuwt het nu nog steeds, vieze natte sneeuwInderdaad, het heeft weer lang genoeg geduurt.. hier sneeuwde het gisteren avond ook behoorlijk, gelukkig was het vanmorgen weer allemaal verdwenen!
jak
hier sneeuwt het nu nog steeds, vieze natte sneeuwjak
ooh maar ook ff OT JOEHOE nog een uurtje en dan weekend!!
aha altijd goed![]()

nee hoor alleen vandaag, ben normaal altijd op vrijdag vrij

kids you know 
Jerney is trouwens een rasechte Ajacied, mss moet je wat meer met haar omgaan, ik denk dat die hersenkronkel dan wel weer hersteld.
Mijn devies is dan ook: laat je helpen Greetje het is nog niet te laat!
xxx![]()
nee hoor alleen vandaag, ben normaal altijd op vrijdag vrij
Ik werk 32 uur per weekkids you know
![]()

Ik heb nu eenmaal veel liefde in me zitten, en je kent het spreekwoord: sharing is caring.Hahaha nou ben blij dat je mij iig nog een beetje lief vind
Ik moet zondag dus met Jerns voor de buis gaan hangen
Ach ja en elke gek heeft zijn gebrek![]()
![]()
Que?