MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Serieus? Ik vond die film redelijk saai, terwijl ik absoluut mma fan ben. Het einde vond ik echt as hell. Brokekack mountain gay! Ieder zijn ding...

Beste film die ik in tijden heb gezien is Drive. Meesterlijk!
Ieder ze ding :) maar Drive? ff checken dan maar :)

---------- Post toegevoegd Sun 29 Jan 2012 om 00:10 ----------

Bij dat gevecht met die rua zat k echt te springen man! Wel jammer da t zo voorspelbaar is.
Kvind het mooiste gevecht tegen die Mad Dog dattie ff inkomt en direct keihard domineert :) yeah buddy!

Vandaag film van heath gekocht super

'Warrior' net bekeken en vond hem goed :)

Heb Warrior ook laatst gezien, vond hem niet zo bijzonder om eerlijk te zijn. Zeker niet voor het cijfer dat ie kreeg op imdb

Ik heb ervan genoten, leuke film. Vind hem ook niet heel goed maar hij was zeker niet slecht.

Net even lekker ontbeten en mail terug gehad van me vriendin dat ze goed was aangekomen.

Pfff, zo even rugje trainen.

Komop bishes, geef me eens wat meer karma, kan anders niet verdelen.

Nu douchen en om 11:00 worden opgehaald om dagje Schevingen met maatjes. Eindelijk weer eens een keer eruit ipv naar me meisje.

Have fun dbb :fa: haha

Komop bishes, geef me eens wat meer karma, kan anders niet verdelen.

Nu douchen en om 11:00 worden opgehaald om dagje Schevingen met maatjes. Eindelijk weer eens een keer eruit ipv naar me meisje.

Have fun dbb :fa: haha
Scheveningen? Tis 1 grote puinzooi daar nu, have fun :)

Eindelijk die k*t "Your copy of windows is not genuine" weg, geen zwarte achtergrond meer heuj \0/

So much better

20syd5e.png

zieke achtergrond, droom fysiek

Ai, nieuwe avatar :)

Wow nice wallpaper

Upload die plaatje, karma reward :P

Heb m ook ;D

Terug
Naar boven