Guess
Huge Freak
- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
limburg is vrij

http://www.youtube.com/watch?v=tLPZmPaHme0Ohh ik vind dit zo epic he, voel met net een creepy stalker. Ik ken larsson gewoon in het echt (Van gezicht ect) en de mensen met wie hij om gaat. En hij heeft geen idee wie ik benJe moest eens weten hoe diep onze "netwerken" met mekaar verbonden zijn
ohh @ tomorrowland ga je hard lachen!!
Ohh ik vind dit zo epic he, voel met net een creepy stalker. Ik ken larsson gewoon in het echt (Van gezicht ect) en de mensen met wie hij om gaat. En hij heeft geen idee wie ik benJe moest eens weten hoe diep onze "netwerken" met mekaar verbonden zijn

Ohh ik vind dit zo epic he, voel met net een creepy stalker. Ik ken larsson gewoon in het echt (Van gezicht ect) en de mensen met wie hij om gaat. En hij heeft geen idee wie ik benJe moest eens weten hoe diep onze "netwerken" met mekaar verbonden zijn
LoL, je bent gewoon z'n buurjongen, de skinny ecto next door
wahaha k wil me wel bekend maken maar ik heb een relatie gehad met 2 vrouwelijke familie leden van 1 van zn betere vrienden, en bijde keren heb ik het niet zo tactvol afgesloten. Dus ik vraag me af hoeveel ik kan vertellen voordat hij me weet te vinden.
Heb wel de nodige maatregelingen getroffen dat het hem niet makkelijk gaat worden ;D
wahaha k wil me wel bekend maken maar ik heb een relatie gehad met 2 vrouwelijke familie leden van 1 van zn betere vrienden, en bijde keren heb ik het niet zo tactvol afgesloten. Dus ik vraag me af hoeveel ik kan vertellen voordat hij me weet te vinden.
Heb wel de nodige maatregelingen getroffen dat het hem niet makkelijk gaat worden ;D

weer zon moment dat homegym ideaal is,Voel me weer fit genoeg om naar de gym te gaan, dus vandaag schouders + triceps aanpakken. (hopende dat ik iemand kan strikken mij te chauffeuren van- en na de gym)
Inderdaad, op zulke momenten verlang ik naar een homegym. Ruimte is het probleem niet..weer zon moment dat homegym ideaal is,
[Afbeelding niet meer beschikbaar]