XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ik ga straks met een aantal vrienden gaan karten!! :D:p

idd woon midden in nieuwegein, maar voor dit soort dagen rij ik graag een stukkie om een mooi loopje te kunnen doen. Mijn broertje woont in velp aan de veluwe zoom dus daar lopen we nogal eens hard.

Ik heb idd ook altijd mijn telefoon bij me om runkeeper te kunnen draaien. Kan je tenminste zien wat je gelopen hebt.

Ik heb geluk dat ik een mooi stuk gebied op loopafstand heb! (ik woon in één van de straten rechts)

2j1u34z.jpg

Laatst bewerkt:
kater na een half uur al weg, nu vreetkick :D

facking vies

Damn dat is gewoon zwaar anorexia man.
Ik zou haar niet doen veels te dun, of misschien als ik bezopen ben en als ze normale kleren aanheeft waar je het niet zo goed ziet.
Maar vind het eigenlijk wel fuarking vies

Dat Sanne sexy is.

En dan word je wakker kijk je in de spiegel en dan zie je dat figuur.. en als je dan denkt: 'ja dit ziet er goed uit', nou dan moet er wel een draadje los zitten lijkt me zo.

En dan word je wakker kijk je in de spiegel en dan zie je dat figuur.. en als je dan denkt: 'ja dit ziet er goed uit', nou dan moet er wel een draadje los zitten lijkt me zo.

Ja zo denk ik ook altijd.
Of nu iets heel anders, maar van die vrouwen die echt fuarking lelijke schoenen dragen zoals van die romeinse sandalen in de zomer. Dan denk ik, hoe kan je nu in de winkel in de spiegel kijken en denken ' ja dit is wel mooi '

5 uur vannacht thuis, hele avond alleen maar paar cola'tjes gehad ... t*ring drukte in discotheek ...

---------- Post toegevoegd Sun 5 Feb 2012 om 13:48 ----------

+ het aantal pagina's op dit moment is wel humor 1312 :)

Ziek. Echt ziek. En wie dit mooi vindt..die is ook echt ziek.

Dit soort filmpjes zou een verbod op moeten komen, die houding, ze is er gewoon trots op.. Hoe stimuleer je anorexia? Nou..ZO.
Allemaal van die jonge meiden die denken dat dit normaal is. Gatver. Zum kotzen.

---------- Post toegevoegd Sun 5 Feb 2012 om 13:58 ----------

Euh oh ja, wat maakt mijn dag goed? Mijn vriendin uit Utrecht komt zo, en nog 1 uit Lier, met 5 volwassenen,1 kind en 6 honden in totaal, lekker in de sneeuw baggeren.

234shd.jpg

2z3x7y9.jpg

:nowai:

moet ik dat positief of negatief opvatten

inb4 :who:

Terug
Naar boven