- Waardering
- 513
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 1%
neeOké man, flinke jongens hoor achter je pc. Ook zo in het echte leven?

had ik maar een club waar ik bij zat 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
neeOké man, flinke jongens hoor achter je pc. Ook zo in het echte leven?

Dat is toch die op lageweide ? traint er daar zo'n buffe ripped kale gast ? paar tat's en van die ringetjes oorbellen
Oké man, flinke jongens hoor achter je pc. Ook zo in het echte leven?

Zojuist besloten dat ik Aardappelwhateverthe****hisname is bij elke post waar ik hem tegenkom ga vertellen dat ie 'Potverdomme Nederlands moet praten'. Gewoon omdat het kan.
---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 17:26 ----------
Oh en zojuist een nieuwe schoonmaakster geregeld. Beter.
morgen ff langs de winkel, heb altijd op bauer pro's geschaatst met T blades maar dat is alweer aantal jaar geleden. welke zijn nu betaal baar en pro ?Defineer schoonmaakster, denken we dan aan ditof aan dit[Link niet meer beschikbaar]
Ontopic, heb besloten weer ijshockey schaatsjes te kopen als vorm van nieuwe cardiomorgen ff langs de winkel, heb altijd op bauer pro's geschaatst met T blades maar dat is alweer aantal jaar geleden. welke zijn nu betaal baar en pro ?
tot sportwinkel dacht ik dat het over een schoonmaakster ging wtfNice, heb ook weer een paar gehaald vorig jaar, enig nadeel ze liggen op het zolder bij mn moeder .. en daar heb ik sinds een half jaar geen contact meer mee ... damn weer nieuwe halen dus ...
Heb ze gekocht bij een sport winkel, dus zal daar eens informeren

tot sportwinkel dacht ik dat het over een schoonmaakster ging wtf![]()

tot sportwinkel dacht ik dat het over een schoonmaakster ging wtf![]()
Ok... gekocht, op het zolder .. ? Over een schoonmaker.. yeah right
avatar makes it realbest betaalbaar uit de oostblock landen of azie, en met een simpele neuspiercing aan ketting kan je ze met gemak op zolder bewaren.
Ik spreek uit ervaring.
best betaalbaar uit de oostblock landen of azie, en met een simpele neuspiercing aan ketting kan je ze met gemak op zolder bewaren.
Ik spreek uit ervaring.
Je had wel eerst dat wit van die pic mogen wissen en dan eikel er op geplakt
.Je had wel eerst dat wit van die pic mogen wissen en dan eikel er op geplakt.
Maar voor de rest is eikelhoofd goed