Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Dat is toch die op lageweide ? traint er daar zo'n buffe ripped kale gast ? paar tat's en van die ringetjes oorbellen

Lage weide ja. Trainen wel een aantal buffe gasten ja, maar een kale die ripped is? Wel een zwarte met gemillimeterd haar, 25 ongeveer, die is wel flink ripped, sowieso een spuitgebruiker.

Zojuist besloten dat ik Aardappelwhateverthe****hisname is bij elke post waar ik hem tegenkom ga vertellen dat ie 'Potverdomme Nederlands moet praten'. Gewoon omdat het kan.

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 17:26 ----------

Oh en zojuist een nieuwe schoonmaakster geregeld. Beter.

Zo eens lekker steaks,rijst en groentes klaar maken ... honger als een paard

Zojuist besloten dat ik Aardappelwhateverthe****hisname is bij elke post waar ik hem tegenkom ga vertellen dat ie 'Potverdomme Nederlands moet praten'. Gewoon omdat het kan.

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 17:26 ----------

Oh en zojuist een nieuwe schoonmaakster geregeld. Beter.

Defineer schoonmaakster, denken we dan aan dit
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
of aan dit

Ontopic, heb besloten weer ijshockey schaatsjes te kopen als vorm van nieuwe cardio :D morgen ff langs de winkel, heb altijd op bauer pro's geschaatst met T blades maar dat is alweer aantal jaar geleden. welke zijn nu betaal baar en pro ?

Defineer schoonmaakster, denken we dan aan dit
[Link niet meer beschikbaar]
of aan dit

Ontopic, heb besloten weer ijshockey schaatsjes te kopen als vorm van nieuwe cardio :D morgen ff langs de winkel, heb altijd op bauer pro's geschaatst met T blades maar dat is alweer aantal jaar geleden. welke zijn nu betaal baar en pro ?

Nice, heb ook weer een paar gehaald vorig jaar, enig nadeel ze liggen op het zolder bij mn moeder .. en daar heb ik sinds een half jaar geen contact meer mee ... damn weer nieuwe halen dus ...

Heb ze gekocht bij een sport winkel, dus zal daar eens informeren

Nice, heb ook weer een paar gehaald vorig jaar, enig nadeel ze liggen op het zolder bij mn moeder .. en daar heb ik sinds een half jaar geen contact meer mee ... damn weer nieuwe halen dus ...

Heb ze gekocht bij een sport winkel, dus zal daar eens informeren
tot sportwinkel dacht ik dat het over een schoonmaakster ging wtf :rolleyes:

Mag ik nu bij de club?

Lekkere training er uit geperst. Me happy!

Dalijk ook een lekkere borst/biceps training knallen

een vrouw die door de sneeuw met fiets en Al op der plaat ging, pure leedvermaak:)

Terug
Naar boven