Larssonn
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 449
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 87kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
To whey or not to whey, that's the question.
Oke past niet helemaal in dit topic maar moest m'n dilemma ergens kwijt.
Haha, marcel, jij liked de helem tijd je eigen status updates
![]()
op facebook kon je jezelf altijd mooi anoniem respect geven, dat was ideaalHaha, marcel, jij liked de helem tijd je eigen status updates
![]()
To whey or not to whey, that's the question.
Oke past niet helemaal in dit topic maar moest m'n dilemma ergens kwijt.

op facebook kon je jezelf altijd mooi anoniem respect geven, dat was ideaal
edit: hyves bedoel ik natuurlijk

omnomnomnonmnIk heb nog wel een alternatieve maar minstens even rijke proteinebron voor je?
hm hier heb ik nog nooit eerder iets over gehoord...Omdat ik bang ben dat m'n darmen het toch niet aan kunnen. Heb het al eens eerder geprobeerd. dag1: 15g, dag2: 15g, dag3: 30g. Dag 2 en 3 last van m'n darmen en vermoeid. Week later weer 30g genomen en toen ging het goed... Misschien alleen op trainingsdagen nemen?
Ik heb nog wel een alternatieve maar minstens even rijke proteinebron voor je?
Velen die pas beginnen aan eiwitsupplementatie hebben last van slechte vertering en andere bijwerkingen. Aangezien je gevoeligheid en het hoge % kh (waardoor je lichaam nog minder gewend is aan eiwitten te verteren dan iemand anders) dat je normaal eet is het niet raar dat je ook last hebt van negatieve effecten. Bij een normaal persoon is het zelfs niet zeldzaam dat het tot 6 maanden duurt eer het lichaam went aan een hogere eiwitinname.Omdat ik bang ben dat m'n darmen het toch niet aan kunnen. Heb het al eens eerder geprobeerd. dag1: 15g, dag2: 15g, dag3: 30g. Dag 2 en 3 last van m'n darmen en vermoeid. Week later weer 30g genomen en toen ging het goed... Misschien alleen op trainingsdagen nemen?
Ja en zou in jouw geval ook aanraden te proberen je vertering te verbeteren via voeding (~en metabolisme). Kan ook in het algemeen je klachten verminderen maar op korte termijn mogelijk wat verergeren.Daar zit ook weer wat in whami. Rustig opbouwen dan maar?
Helemaal niks. Ik hoop mijn training van vanavond, ben goed boos dus knallen moet ik.
Gedumpt als valentijn?Helemaal niks. Ik hoop mijn training van vanavond, ben goed boos dus knallen moet ik.

Ah just al vergeten dat het dat wasZo boos om een telefoonrekening van €40? Of iets anders?

Onder andere, maar dit is wel de hoofdoorzaak ja. Verhoging van 40, normale abbo prijs komt daar nog bij.Zo boos om een telefoonrekening van €40? Of iets anders?