Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Haha, marcel, jij liked de helem tijd je eigen status updates :D

:fa:

Johny english numero duo aan het kiekeh,

Omdat ik bang ben dat m'n darmen het toch niet aan kunnen. Heb het al eens eerder geprobeerd. dag1: 15g, dag2: 15g, dag3: 30g. Dag 2 en 3 last van m'n darmen en vermoeid. Week later weer 30g genomen en toen ging het goed... Misschien alleen op trainingsdagen nemen?

Omdat ik bang ben dat m'n darmen het toch niet aan kunnen. Heb het al eens eerder geprobeerd. dag1: 15g, dag2: 15g, dag3: 30g. Dag 2 en 3 last van m'n darmen en vermoeid. Week later weer 30g genomen en toen ging het goed... Misschien alleen op trainingsdagen nemen?
hm hier heb ik nog nooit eerder iets over gehoord...

Velen die pas beginnen aan eiwitsupplementatie hebben last van slechte vertering en andere bijwerkingen. Aangezien je gevoeligheid en het hoge % kh (waardoor je lichaam nog minder gewend is aan eiwitten te verteren dan iemand anders) dat je normaal eet is het niet raar dat je ook last hebt van negatieve effecten. Bij een normaal persoon is het zelfs niet zeldzaam dat het tot 6 maanden duurt eer het lichaam went aan een hogere eiwitinname.

• Like
Waarderingen: Fex
Daar zit ook weer wat in whami. Rustig opbouwen dan maar?

Daar zit ook weer wat in whami. Rustig opbouwen dan maar?
Ja en zou in jouw geval ook aanraden te proberen je vertering te verbeteren via voeding (~en metabolisme). Kan ook in het algemeen je klachten verminderen maar op korte termijn mogelijk wat verergeren.

Btw, beste om te wennen aan extra eiwitten is met casseine maar daar zit vaak wel meer lactose in. Wat je bij isolaat van whey niet hebt. Dus op die manier mss toch niet betere keuze voor jou moest je ook problemen krijgen van lactose.

Casseine mag ik niet teveel hebben. Melk en kaas gaat goed maar kwark en yoghurt weer niet. Lactose is prima, daar ben ik niet intolerant voor. Het kan alleen wel de kop opsteken..

Helemaal niks. Ik hoop mijn training van vanavond, ben goed boos dus knallen moet ik.

ik ben ook boos, ik heb geen trainingsdag :( me addict bra

Terug
Naar boven