- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
Nieuwe poes en hij is kewl!
Wordt vast de godfather van de straat![]()
pics!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nieuwe poes en hij is kewl!
Wordt vast de godfather van de straat![]()
Yep.. Tot 14 uur gewerkt..Bij is dat toch echt gisteren al begonnen
Ben je nog aan het werk?

vroeg me af als het de bedoeling was dat ik ook stopte en we zouden vechten ofzoiets
awwyeaahh solicitatie gesprek weten te bemachtige voor de zelfde baan als GEUSS!! kan dus zijn dat we collega's worden WOOPWOOOP
gaan we straks samen ergens xxx promoten 
ja beter pik je me baan niet in hegaan we straks samen ergens xxx promoten
![]()

"promoten" sure
Jij hebt je solicitatie eerder dan mij dus wss pak jij mijn plek :< dawg of we moeten gewoon gecoördineerd daar alle mensen weg trollen zodat plek gegarandeerd is
Ik ga altijd netjes 30 rijden bij een weg waarvan je zou verwachten dat je er 50 mag... Bijna iedereen rijdt er dus te hard. Maar is toch echt 30-zone. Altijd leuk die chagrijnige blikken achter me.kerel die langs me voorbijraasde en zonodig moest toeteren in een zone 30 (terwijl ik gewoon 30 reed).
Uiteraard volop gaspedaal in en bumperkleven, toeteren en middelvinger opsteken totdat hij van ellende stopte en uitstapte.
Komt er zo'n turk met overgewicht en een brilletje uitgestapt
Draai ik mn venster af: "was uw probleem faget?"
"wholla wholla, blablabla"
Ik: "was zone 30 eikel, wa komt ge hier nu stoer doen?"
stond 10 meter van mn auto verwijderd en spuugt op de grond alsof dat me iets kan schelen en stapt dan terug in en rijdt verder
stopt hij 500 meter verder aan een rotondevroeg me af als het de bedoeling was dat ik ook stopte en we zouden vechten ofzoiets
![]()
kerel die langs me voorbijraasde en zonodig moest toeteren in een zone 30 (terwijl ik gewoon 30 reed).
Uiteraard volop gaspedaal in en bumperkleven, toeteren en middelvinger opsteken totdat hij van ellende stopte en uitstapte.
stond 10 meter van mn auto verwijderd en spuugt op de grond alsof dat me iets kan schelen en stapt dan terug in en rijdt verder
stopt hij 500 meter verder aan een rotondevroeg me af als het de bedoeling was dat ik ook stopte en we zouden vechten ofzoiets
![]()
0Vnv avondje hard uit op noxipro. Hoeveel scoops zal ik nemen?
kerel die langs me voorbijraasde en zonodig moest toeteren in een zone 30 (terwijl ik gewoon 30 reed).
![]()
had dat ook eens, was even achter uit gereden uit een parking en viel even stil door slechte schakeling naar eerste versnelling. Ik stond zowat 5 seconden stil en die achter mij begint te claxonneren. Handrem opgezet en uitgestapt. Die man in de andere auto had dan maar snel geprobeerd om weg te rijden naast mij, maar reed over een verhoogje, waardoor zowat heel zijn onderkant beschadigd werd
Vnv avondje hard uit op noxipro. Hoeveel scoops zal ik nemen?

- 2 scoops
- maak er 4 lijnen van
- neem er 2 30 min voor het uitgaan
- dan net voor het gaan nog 1 of 2
do it phaggot, ik waarschuw je wel dat je als je wel moet niezen er rood spul uitkomt![]()
not sure if troll or srs- 2 scoops
- maak er 4 lijnen van
- neem er 2 30 min voor het uitgaan
- dan net voor het gaan nog 1 of 2
do it phaggot, ik waarschuw je wel dat je als je wel moet niezen er rood spul uitkomt![]()