- Waardering
- 1.446
- Lengte
- 1m89
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thomas dikke ecto dat je bentwanneer post jij pics? heb gevoel dat 't weinig voorsteld
---------- Post toegevoegd Sun 26 Feb 2012 om 18:33 ----------
srs

En dan nog mijn rug pic gay noemen, terwijl je er stiekem iedere avond op fapt![]()
Ja ok, ik ben zelf ook een pauper met een grote mond, maar tenminste post ik pics
mijn stats zijn eigenlijk ook fake... heb ze al maanden niet updated
not sure if boos or not boos or just hoodyzoveel paupers hier op 't forum, grote mond etc fake stats, ik bedoel met 92kg en 14% moet je er wel als een beest uit zien.. en dan zie je uiteindelijk een foto... ziet 't eruit als een enorme vochtzakJa ok, ik ben zelf ook een pauper met een grote mond, maar tenminste post ik pics
![]()
zoveel paupers hier op 't forum, grote mond etc fake stats, ik bedoel met 92kg en 14% moet je er wel als een beest uit zien.. En dan zie je uiteindelijk een foto... Ziet 't eruit als een enorme vochtzakJa ok, ik ben zelf ook een pauper met een grote mond, maar tenminste post ik pics:d mijn stats zijn eigenlijk ook fake... Heb ze al maanden niet updated
![]()
zoveel paupers hier op 't forum, grote mond etc fake stats, ik bedoel met 92kg en 14% moet je er wel als een beest uit zien.. en dan zie je uiteindelijk een foto... ziet 't eruit als een enorme vochtzakJa ok, ik ben zelf ook een pauper met een grote mond, maar tenminste post ik pics
![]()

Klopt helemaal, heb een zware zooi vocht in m'n lichaam zitten ... ben ook te dik.. binnenkort een cut volgen![]()
ja ben mad omdat ik strict eet en iedere training de volle 100% geef, al langer dan een jaar en dan hoor je deze gozer lauw doenDenk hier maar eens goed ovar na, voordat je iemands fysiek met het woord ''Gay'' bekritiseerdja ben mad omdat ik strict eet en iedere training de volle 100% geef, al langer dan een jaar en dan hoor je deze gozer lauw doen

hoelang zou je eigenlijk moeten cutten om van 15/16 naar +/-12% te gaan? 2 maandjes genoeg? ben namelijk van plan om pas in mei te gaan cutten
Denk hier maar eens goed ovar na, voordat je iemands fysiek met het woord ''Gay'' bekritiseerdja ben mad omdat ik strict eet en iedere training de volle 100% geef, al langer dan een jaar en dan hoor je deze gozer lauw doen
Maar je was toch ook gay?
http://www.meh.ro/wp-content/uploads/2011/06/meh.ro7563.jpg
Die linker toch?

niet gay ben BI
....
.....
.......................
''NOT''![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Te laat, rage is al opgekomen, geef me 2 min en ik rage heel DBB onder![]()
Dit is serieus het liefste wat iemand ooi tegen me gezegd heeft...
moet er srs beetje van blozen en voel me wat beter