Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Uitzicht tijdens joggen vanmiddag...

2q8sz7m.jpg

En dan nog mijn rug pic gay noemen, terwijl je er stiekem iedere avond op fapt:D

zoveel paupers hier op 't forum, grote mond etc fake stats, ik bedoel met 92kg en 14% moet je er wel als een beest uit zien.. en dan zie je uiteindelijk een foto... ziet 't eruit als een enorme vochtzak:roflol: Ja ok, ik ben zelf ook een pauper met een grote mond, maar tenminste post ik pics:D mijn stats zijn eigenlijk ook fake... heb ze al maanden niet updated:rolleyes:

zoveel paupers hier op 't forum, grote mond etc fake stats, ik bedoel met 92kg en 14% moet je er wel als een beest uit zien.. en dan zie je uiteindelijk een foto... ziet 't eruit als een enorme vochtzak:roflol: Ja ok, ik ben zelf ook een pauper met een grote mond, maar tenminste post ik pics:D mijn stats zijn eigenlijk ook fake... heb ze al maanden niet updated:rolleyes:
not sure if boos or not boos or just hoody

zoveel paupers hier op 't forum, grote mond etc fake stats, ik bedoel met 92kg en 14% moet je er wel als een beest uit zien.. En dan zie je uiteindelijk een foto... Ziet 't eruit als een enorme vochtzak:roflol: Ja ok, ik ben zelf ook een pauper met een grote mond, maar tenminste post ik pics:d mijn stats zijn eigenlijk ook fake... Heb ze al maanden niet updated:rolleyes:

u mad brah?!

Klopt helemaal, heb een zware zooi vocht in m'n lichaam zitten ... ben ook te dik.. binnenkort een cut volgen ;)

Klopt helemaal, heb een zware zooi vocht in m'n lichaam zitten ... ben ook te dik.. binnenkort een cut volgen ;)

Denk hier maar eens goed ovar na, voordat je iemands fysiek met het woord ''Gay'' bekritiseerd:rolleyes: ja ben mad omdat ik strict eet en iedere training de volle 100% geef, al langer dan een jaar en dan hoor je deze gozer lauw doen

hoelang zou je eigenlijk moeten cutten om van 15/16 naar +/-12% te gaan? 2 maandjes genoeg? ben namelijk van plan om pas in mei te gaan cutten

Denk hier maar eens goed ovar na, voordat je iemands fysiek met het woord ''Gay'' bekritiseerd:rolleyes: ja ben mad omdat ik strict eet en iedere training de volle 100% geef, al langer dan een jaar en dan hoor je deze gozer lauw doen

Mattie laat ze zeggen dat je gay bent wij weten beter :heart::heart::heart:

---------- Post toegevoegd Sun 26 Feb 2012 om 19:19 ----------

hoelang zou je eigenlijk moeten cutten om van 15/16 naar +/-12% te gaan? 2 maandjes genoeg? ben namelijk van plan om pas in mei te gaan cutten

2 maandjes is zeker genoeg

Maar je was toch ook gay?

meh.ro7563.jpg

Die linker toch?

f**gots!

hoody je bent gewoon ecto, leer er mee leven.

:D

Te laat, rage is al opgekomen, geef me 2 min en ik rage heel DBB onder:mad::mad::mad::mad::mad::fire::yell::fire::fire::yell::fire::yell::headbang::headbang::headbang::headbang::fire::fire::treuren:

Terug
Naar boven