XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

zelfs mijn moeder met atrose op 56jarige leeftijd loopt sneller :roflol: true story

meh, ik doe 8 km in 35-40 minuten ofso

carebear, ik ren nooit en doe niks aan conditietraining whatsoever.
Mijn oma kan ook de vierdaagse nog lopen, zal 99% van dbb ook niet kunnen, is zij dan sportiever ?

Ik heb er ook een tijdje niks aan gedaan maar ik kan je vertellen dat het niet echt leuk is als je moet uithijgen van een stukje (hard) fietsen :rolleyes: Ben dus weer begonnen en gaat lekker vooruit

Ik heb er ook een tijdje niks aan gedaan maar ik kan je vertellen dat het niet echt leuk is als je moet uithijgen van een stukje (hard) fietsen :rolleyes: Ben dus weer begonnen en gaat lekker vooruit
korte pittige kapsels :roflol:

hahahaha haha haha ik lees de site nu door hahahaha

Heerlijk getraint, rug lekker kapot

offtopic: Mag ik op mijn leeftijd vragen over aas stellen in dat subforum? Niet voor gebruik maar ben geintresseerd in de werking

Tenzij ze de tram stilzetten omdat weer een hele schoolklas zonodig de tram in moet lopen en in en uit checked vlak achter elkaar. In dat geval is zelfs dat rollatortuig aka bejaarden zelfs sneller. :)
Mmm die hebk niet bij mijn in de buurt gelukkig :P ik ga wel gewoon voor optie teleport :D

Wil jij mijn grote voorbeeld zijn? :)
Ik dacht dat ik dat al was :eek: Maar ik vind ik goed maat alleen dat ding met die ster... dat gaat hem echt niet worden zoek daar maar een ander voorbeeld voor :)

Ja meende het serieus waarom niet gewoon allemaal wat extra belasting dokken en dat het helemaal gratis is allemaal zou toch mooi zijn :) ?

Ondanks ik niet veel zin had toch zalig getraind!! Rug=gesloopt

Ik ga zometeen rug trainen, vorige keer was ik de traps oefeningen vergeten :mad:

Terug
Naar boven