Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stond net een gast met een cabrio onder onze flat...
Hebben een boterhamzakje met water van 5 hoog op zijn achterbank laten vallen![]()

Hebben een boterhamzakje met water van 5 hoog op zijn achterbank laten vallen![]()

Ik woon ook in een flat benk dan poor?

Nog geen twee weken afgestudeerd en vandaag gebeld voor eerste sollicitatiegesprek.![]()

Hij zit daar op kamers, sorry to burst your bubble. Sterker nog, Killys ouders hebben het best goed.. durf te wedden dat hij rijker is dan jij![]()

doordeweeks bij een hotel, doen gelukkig niet moeilijk over het feit dat ik nooit kan werken in het weekend/maandagochted. paar weken geleden nog zonder baan, nu bijna 3
promotiewerk vanaf volgende week op vrijdag en zaterdag
afwassendoordeweeks bij een hotel, doen gelukkig niet moeilijk over het feit dat ik nooit kan werken in het weekend/maandagochted.
net gebeld door uitzendbureau voor orderpicken op zaterdag, kan ik dus niet maar ze zoeken nog wel mensen voor orderpicken doordeweeks ( evt nachtdienst wat zeker niet slecht betaald)

Jij hebt tenminste werk
Ik moet er toch aan geloven dat ik maar voor een weekend baan moet kiezen ................. zooi.
Al mijn vrienden werken, dus zocht echt een baantje voor door de weeks. Omdat ik anders mijn vrienden niet meer zie. Graf toeristen sector hier.