XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Stond net een gast met een cabrio onder onze flat...

Hebben een boterhamzakje met water van 5 hoog op zijn achterbank laten vallen :roflol:

BRTky.jpg

Nog geen twee weken afgestudeerd en vandaag gebeld voor eerste sollicitatiegesprek. :woot:

Geheimpje ;)

Maar dankjewel!

hoezo geheimpje? je kan toch wel medelen wat voor functie 't is:roflol:

paar weken geleden nog zonder baan, nu bijna 3 :o

promotiewerk vanaf volgende week op vrijdag en zaterdag

afwassen :mad::mad: doordeweeks bij een hotel, doen gelukkig niet moeilijk over het feit dat ik nooit kan werken in het weekend/maandagochted.

net gebeld door uitzendbureau voor orderpicken op zaterdag, kan ik dus niet maar ze zoeken nog wel mensen voor orderpicken doordeweeks ( evt nachtdienst wat zeker niet slecht betaald)

paar weken geleden nog zonder baan, nu bijna 3 :o

promotiewerk vanaf volgende week op vrijdag en zaterdag

afwassen :mad::mad: doordeweeks bij een hotel, doen gelukkig niet moeilijk over het feit dat ik nooit kan werken in het weekend/maandagochted.

net gebeld door uitzendbureau voor orderpicken op zaterdag, kan ik dus niet maar ze zoeken nog wel mensen voor orderpicken doordeweeks ( evt nachtdienst wat zeker niet slecht betaald)

Jij hebt tenminste werk :mad:

Ik moet er toch aan geloven dat ik maar voor een weekend baan moet kiezen ................. zooi.

Al mijn vrienden werken, dus zocht echt een baantje voor door de weeks. Omdat ik anders mijn vrienden niet meer zie. Graf toeristen sector hier.

Jij hebt tenminste werk :mad:

Ik moet er toch aan geloven dat ik maar voor een weekend baan moet kiezen ................. zooi.

Al mijn vrienden werken, dus zocht echt een baantje voor door de weeks. Omdat ik anders mijn vrienden niet meer zie. Graf toeristen sector hier.

ga drugs dealen, kun je combineren met vrienden chillen :roflol:

Terug
Naar boven