- Waardering
- 513
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 1%
traplopen daarna is altijd lekker

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
traplopen daarna is altijd lekker

sta toch wel versteld dat er zoveel 'do you even lift' fysieken hier op dbb rondlopen

heb je nog nooit foto's van mij als baby gezien, mijn ouders dachten al dat ik een verstandelijke beperkinghad, true story
Ja kan.Heb net belasting dinges ingevuld en als ik het goed begrijp krijg ik €91,- terug. Als dit echt zo is, is dat super nice. Heb in 2011 in de zomervakantie voor een uitzendbureau gewerkt, kan het dan kloppen dat ik geld terug krijg? (heb hier 0,0 ervaring mee)
ik moet altijd geld betalen!Heb net belasting dinges ingevuld en als ik het goed begrijp krijg ik €91,- terug. Als dit echt zo is, is dat super nice. Heb in 2011 in de zomervakantie voor een uitzendbureau gewerkt, kan het dan kloppen dat ik geld terug krijg? (heb hier 0,0 ervaring mee)

. Heb gister nieuw schema voor benen uitgeprobeerd, lijk vandaag een vrouw van 80 met hoe ik opsta en loop 
Hoop het

dalijk pics van fat me uploaden voor de vieze BB'ers hier
nohomo
sinds gister zeggen alle filmpjes binnen google chrome '' missing plugin'', iemand een idee hoe dat kan ?
BB'ers kom haten op me foto's in log, uh ik bedoel VP schatten, ben ik al een dikke powerlifter ?

skinnie is mijn streeffysiek