XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Damn door al die poker posts van jou met je gewonnen bedragen + screens heb ik ook zin om heads up voor money te gaan spelen.. :o

Voor mensen die me niet geloven, 100 dollar in 20mins PR:

2r70jzd.png

je ziet MAX 8 potjes hier op... dus je ziet NET niet 100 dollar winst.

damn, dat gratis poker is dat veel makkelijker als dat betaald? Want gratis poker win ik ook altijd fockin veel.. wil het ook wel een x proberen.

damn, dat gratis poker is dat veel makkelijker als dat betaald? Want gratis poker win ik ook altijd fockin veel.. wil het ook wel een x proberen.
pokerstrategy.com
Deze site heeft hoody ooit gepost. Je kan een Quiz doen en 50$ winnen.
Je hebt dus niet te verliezen!

Ik ga zelf ook beginnen met poker, Hoody heeft me overtuigd met al zijn winst :p

pokerstrategy.com

Ik ga zelf ook beginnen met poker, Hoody heeft me overtuigd met al zijn winst :p

zit er geen addertje onder het gras bij die site? :P

pokerstrategy.com

Als je nog 0 ervaring hebt acht ik de kans groter dat je verlies maakt i.p.v. winst.

Nvm lol, die quiz had ik eerste x gefaald.. en zoek niet te leren hiervoor :o

:roflol:

Je wordt daar ook uitgelachen, je hebt een behoorlijk grootte plaat voor je kop.

Zat ff comments te lezen op zijn page, zelfs daar word hij uitgelachen :roflol:

Ediz Ozturk dist hem hard daar, keek ff verder en bleek pineapplebrah te zijn, als zelfs hij je al niet serieus neemt.... :roflol: :roflol:

Laatst bewerkt:
laat ik iedereen er nog ff aan herinneren dat feyoso al meerdere kuurtjes achter de rug heeft..

Klaar met werk let the weekend begin :)

Terug
Naar boven