Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Gekart vanmiddag, wat is dat ****ing gaaf. 2e keer ooit en ging best goed, geen een keer gecrasht en lekker hard door de bochten scheuren :D

16 euries pp, mijn ouders betalen :D

dan eet je 15kg erbij voor 100euro lol..

facepalm.gif

Onbeperkt gegeten net :) restaurant zal morgen wel failliet gaan

Als ik naar zo'n restaurant zou gaan zou ik me helemaal te buiten gaan aan vlees :D Heerlijk..

Normaal nooit zin om benen te trainen. Gisteren haast voor de trein dus ik sprint de trap met 2 treden per keer op. Voelde zo soepel en hoefde amper kracht te zetten om mezelf omhoog te duwen dat ik nu voor het eerst zin heb om benen te gaan trainen :D.

Raar verhaal wellicht, maar ik ben blij dat ik er nu eindelijk es een keer zin in heb ipv er tegen aan te hikken.

Ik heb ook nooit zin om te squatten, maar je moet het gewoon doen hè ;)

Ik heb ook nooit zin om te squatten, maar je moet het gewoon doen hè ;)
Precies, ik deed het altijd met tegenzin maar vreemd genoeg heb ik er nu zin in. Ik genoot altijd van elke training en elke spiergroep behalve benen. Het zou geweldig zijn als ik nu ook daar van kan genieten :D

Het is wel zwaar, maar het genieten is toch vooral achteraf... dat je moeilijk kan lopen en flinke spierpijn in je quads en kuiten hebt :D

Rap ff winkelen met m'n oma
Disregard reputation, acquire shitload of presents

gym-week weer begonnen na al die k*t paashaasdagen

Straks schatje ophalen.:heart:

Heerlijke spierpijn in mijn rug, schouders en hamstrings. Goed getraind dus gister :P

Vanochtend bijna broke nu niet meer :)

Even een snel vraagje :o :

Is het overkill om s'morgens een half uur hardlopen en 3x per week een halfuur na de KT hardlopen.
Dus gemid. 4/5x per week in de morgen een half uur + 3x per week een halfuur na de KT.

Voedingsschema is standaardbehoefte x 1,3 (zit op school etc.), want ik wil een strenge cut in haha

Even een snel vraagje :o :

Is het overkill om s'morgens een half uur hardlopen en 3x per week een halfuur na de KT hardlopen.
Dus gemid. 4/5x per week in de morgen een half uur + 3x per week een halfuur na de KT.

Voedingsschema is standaardbehoefte x 1,3 (zit op school etc.), want ik wil een strenge cut in haha

Hangt er denk ik een beetje van af hoe gewend je lichaam al is aan hardlopen. Voor mij zou het dik overkill zijn en meer schade dan baat opleveren. Maar een half uurtje is niet echt een wereldtijd dus misschien is het geen probleem voor je.

Ja ik ben dus ook totaal geen hardloper, maar hoe bedoel je meer schade als baat? Qua blessures of?

Terug
Naar boven