MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

doet jullie facebook ook raar?

z1000! ik heb intimidate gister voor het slapen ingenomen!! super product man, je slaapt 10 keer beter en word uitgerust wakker, training ging ook ****ing goed dit is dag 1 en ik merk al dat het werkt, ook omdat ik wat kracht gainde vandaag:D Alles wat erop staat klopt, dat je het gelijk merkt ben er blij mee:)

z1000! ik heb intimidate gister voor het slapen ingenomen!! super product man, je slaapt 10 keer beter en word uitgerust wakker, training ging ook ****ing goed dit is dag 1 en ik merk al dat het werkt, ook omdat ik wat kracht gainde vandaag:D Alles wat erop staat klopt, dat je het gelijk merkt ben er blij mee:)

Echt? Beter damn kan nu niet meer wachten.
Vanaf week 3 schijnt het pas echt goed in te kicke.

Had je nog gelezen wat Bart had gepost? Om het samen te stacken met
[Link niet meer beschikbaar]

Echt? Beter damn kan nu niet meer wachten.
Vanaf week 3 schijnt het pas echt goed in te kicke.

Had je nog gelezen wat Bart had gepost? Om het samen te stacken met
[Link niet meer beschikbaar]

Ja serieus, alles wat erop staat krijg je gewoon, ook dat alpha gevoel heel de dag daarnaast ook feel food heel de dag door, ben er met name super blij mee omndat je het idd, zoals op de verpakking staat direct merkt! zelfs krachttoename je eerst volgende training en aggresie tijdens training. 1e product ooit waar je gewoon alles krijgt wat je belooft word, daarnaast word het iedere dag erger als je 1 pil per dag blijft nemen, dus ik kijk al uit naar morgen:) iig zeker een product dat je serieus moet nemen. Product is al redelijk duur dus dunno of ik ga stacken.

Ja serieus, alles wat erop staat krijg je gewoon, ook dat alpha gevoel heel de dag daarnaast ook feel food heel de dag door, ben er met name super blij mee omndat je het idd, zoals op de verpakking staat direct merkt! zelfs krachttoename je eerst volgende training en aggresie tijdens training. 1e product ooit waar je gewoon alles krijgt wat je belooft wordt, daarnaast word het iedere dag erger als je 1 pil per dag blijft nemen, dus ik kijk al uit naar morgen:) iig zeker een product dat je serieus moet nemen. Product is al redelijk duur dus dunno of ik ga stacken.

Wow super dan. Meteen resultaat damn.
De prijs heb je gelijk in, gelukkig nog in de aanbieding bij B&F.
Maar als ik jouw zo hoor, ga ik nog maar een 2e potje kopen nu het nog in de aanbieding is.

Ik kijk al uit, na de agressieve traingen en lekker slapen:D

Maar als ik jouw zo hoor, ga ik nog maar een 2e potje kopen nu het nog in de aanbieding is.

Ben er echt blij mee, ik sta altijd met koppijn op, vannochtend was de 1e keer in jaren dat ik zonder hoofdpijn wakker werd???

Is er ergens een revieuw van dit product hier op het fiorum? ik vind het allesins niet..

tuurlijk ik pm je even man ;)

5x3 150kg deadlift ging makkelijk!! :woot:

Terug
Naar boven