XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

s661wz.jpg

what do you think guys?

cutten lukt niet goed. Begon op 2900 kcal en viel niet af. Toen per week verlaagd naar 2200 en val nog steeds niet af...

Zie eigenlijk helemaal niks bro :o

Zie eigenlijk helemaal niks bro :o

fotootje van vakantie. Vond schouders en armen wel netjes uitkomen hier. Word zelf ook echt gek van zelf fotos maken in de spiegel:P. Zelfontspanner heeft deze camera niet:(

bij post je fotos staan nog wat meer pics wel betere kwali

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 20:12 ----------

Bij zon pose zien zelfs mijn schouders er goed uit :roflol:

:( bij jou ook?? kan niet:P

nee maar mijn schouders en armen zijn wel mijn betere spiergroepen:)

@tommieee Traps kunnen wat groter. Je moet die piramide style zetten.

Rijschool Gataar.nl is de gataarste rijschool van Nederland, we zijn al een lange lange tijd actief. Ik maak van jou wahed coureur a brada. Ga niet naar die skerre rijscholen waar jij je aan de snelheids limiet moet houden. Ewaaa je wilt toch gewoon minimaal 200 op de snel weg, want als de ibahesj komt wil je snel weg op de snelweg.

Rijschool Gataar.nl is de gataarste rijschool van Nederland, we zijn al een lange lange tijd actief. Ik maak van jou wahed coureur a brada. Ga niet naar die skerre rijscholen waar jij je aan de snelheids limiet moet houden. Ewaaa je wilt toch gewoon minimaal 200 op de snel weg, want als de ibahesj komt wil je snel weg op de snelweg.

wat is de probleem

OT; thx to suwardi bedenk ik me www.noobroom.com te chill om een film in HD te kijken zonder te downloaden

15e geworden van de 1780 met pokertoernooitje. Me pro.

PR op een bizarre manier:

normaal doe ik 85kg bentover barbell rows.

bankdrukken ging al k*t..
bij barbell rows na warming up sets ik werkgewicht op de barbell laden.
eerste set>> ik dacht echt WTF hoezo is het zo ****ing zwaar?? ik zal mijn dag wel niet hebben.

na eerste set het gewicht geteld..bleek ik er 100kg op te hebben geladen inplaats van 85kg :P:P

Na 3 maanden strikt cutten weer eens een boterham met pindakaas gegeten...

img-thing?.jpg

Rondje in de slk350 gereden. Rijd toch wel erg lekker. Denk dat ie vsn 0-100 sneller is dan een 545i

Volgens mij vond je het leuk
Was niet geel boeiend,werd rotaal niet geil van dr. ze had ook haar tussen haaar k*t en anus..
Ze werd boos en zei dat ze spijt had dat ze iets met me gedaan heeft...wie bal kaatst kan em terug verwachten
was dat die chick met ppannenkoek tepels?
Nee man

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 15:30 ----------

Geef nu eens eerlijk toe hoelang je al wel niet gedoet hebt. Of moet je echt zoveel compenseren dat je overal en nergens post wat je wel niet gedoet hebt? Scheelt wel dat er hier een hoop keyboard-warriors vatbaar zijn voor deze praat :D
Ik heb haar een paar keer gedoet over een tijdsspan van ongeveer 1 dag (kwam daar smiddags aan ben bij dr slaprn rn ging in de ochtend weer weg. Neuksessie waren lang ik moest op gegeven moment stoppen omdat ze rauw van binen werd.

kwamdoor tren..is niet om stoer te doen hoor vertel gewoon wat er gebeurt,als je niet geloofd kan ik screenshot posten van whatsappgesprek..

pics?

Terug
Naar boven