Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Hahahahha YESYESYES werd net gepijpt door een meisje, en me derde been bleef gewoon nog hard ook!
omg eerste keer sinds de laatste 3 meisjes. Feelsgoodman

Haha lekker voor je suw :p
Was het die duitse bish?

Feedback.:heart:

GF vandaag: weet je wat ik mooi vind aan je rug? Die 2 spieren die van je onderrug naar boven lopen.

Aahw yeah

Tentamen vandaag ging ook sehr gut.

GF vandaag: weet je wat ik mooi vind aan je rug? Die 2 spieren die van je onderrug naar boven lopen.

Aahw yeah

Tentamen vandaag ging ook sehr gut.
neukertje zei laatst tegen mij dat me rug niet groter moest worden omdat door me grote rugspieren ik op quasi modo ga lijken

Rustdag, m'n benen knallen nog na van gisteren, zo even een pizza in de oven en slaap pakken...

Femen-meiden zullen wrsch voor feminisme staan, niet?

Je weet het dus zelf niet :roflol:

Ze gaan daar niet enkel zo gaan staan omdat ze feministisch zijn :p ze zullen wel ergens een eis ofzo hebben.
Feministen eisen toch steeds meer respect en gelijkheid voor vrouwen. Wat is er nou zo grappig aan het feit dat ik het niet zeker weet? Dan wil je eens iemand helpen:(

Feministen eisen toch steeds meer respect en gelijkheid voor vrouwen. Wat is er nou zo grappig aan het feit dat ik het niet zeker weet? Dan wil je eens iemand helpen:(
Dat ze feministen zijn is al 10x in het nieuws geweest :p. Maar de exacte wens is iets anders.
:aai: there, there Haaii :p

Ja maar jij vroeg waar staan ze voor, niet wat eisen zij.

cptobvious.jpg

lol ben over

Terug
Naar boven