Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Kreeg zojuist op me werk het aanbod om Donderdag te beginnen met de "opleiding" voor een nieuwe functie, dan kom ik 2 loonschalen hoger te zitten :D :woot:

Is toch netjes!, wat voor opleiding? Een hele MBO voor 2 loonschalen hoger toch niet!?
Dan verdien je 1 euro meer voor 3-4 jaar leren haha.

PostNL sorteercentrum, supermarkt ben ik gelukkig allang weg.

Verdien momenteel ongeveer 8 euro per uur, ben benieuwd hoeveel het zal worden.

Wat is je persoonlijke drive erachter? Wil je er een tijd blijven werken? of ga je nog wat doen qua school?

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jun 2012 om 22:34 ----------

Is toch netjes!, wat voor opleiding? Een hele MBO voor 2 loonschalen hoger toch niet!?

18 jaar .. 8 euro.. wel netjes ;)

Ben zelf 22, en verdien 12 euro - wat belasting

Wat is je persoonlijke drive erachter? Wil je er een tijd blijven werken? of ga je nog wat doen qua school?

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jun 2012 om 22:34 ----------

18 jaar .. 8 euro.. wel netjes ;)

Ben zelf 22, en verdien 12 euro - wat belasting

Zit voor me school (fysiotherapie) duimen te draaien tot ik ingeloot word (uitslag half juli).

De opleiding is volgens mij een X aantal werkdagen, net als vorige keer. Alleen nu krijg ik meer verantwoordelijkheid omdat ik moet controleren wat mij gegeven word en vervolgens de klant voor hun brievenbende laten betalen. Moet dus leren hoe ik met het systeem om moet gaan en moet alle codes uit me kop gaan leren enzo.

Wil het eigenlijk zo lang mogelijk volhouden om er te blijven werken aangezien ze wel lekker betalen vergeleken met die verotte supermarkt waar ik 3 jaar heb gewerkt.

Zit voor me school (fysiotherapie) duimen te draaien tot ik ingeloot word (uitslag half juli).

De opleiding is volgens mij een X aantal werkdagen, net als vorige keer. Alleen nu krijg ik meer verantwoordelijkheid omdat ik moet controleren wat mij gegeven word en vervolgens de klant voor hun brievenbende laten betalen. Moet dus leren hoe ik met het systeem om moet gaan en moet alle codes uit me kop gaan leren enzo.

Wil het eigenlijk zo lang mogelijk volhouden om er te blijven werken aangezien ze wel lekker betalen vergeleken met die verotte supermarkt waar ik 3 jaar heb gewerkt.

Ok inderdaad, dan is het wel te doen ... hopen dat je ingeloot word :) Ben gelukkig al aangenomen op de SGM in Nijmegen... dus kan nu nog lekker werken .. heb best veel verantwoordelijkheden, als ik zie wat collega's die er al minstens 10 jaar werken moeten doen in tegenstelling tot wat ik doe ... kwestie van motivatie denk ik altijd maar

Dubbel

Gewoon doen toch :p ! Staat ook weer wat beter op je CV hehe. Verdient netjes!
Ik ga binnenkort gelukkig 4 euro/uur :eek:. Maarja mijn werk is dan eigenlijk meer fun als werk. Alleen tussen 4 en 7 is het (heel) druk.
Oja, ik werk bij de Mc :D . Is wel een 50% korting op alles, maar eerlijk gezegd is het niet zo heel lekker haha. Is gewoon erg leuk werk :)

Wil volgend jaar ook naar Defqon, of een ander feest ( ja nog geen 18 gvd :( ).
Hele DBB-meeting houden op 't feestje :p ?

Gewoon doen toch :p ! Staat ook weer wat beter op je CV hehe. Verdient netjes!
Ik ga binnenkort gelukkig 4 euro/uur :eek:. Maarja mijn werk is dan eigenlijk meer fun als werk. Alleen tussen 4 en 7 is het (heel) druk.
Oja, ik werk bij de Mc :D . Is wel een 50% korting op alles, maar eerlijk gezegd is het niet zo heel lekker haha. Is gewoon erg leuk werk :)

Wil volgend jaar ook naar Defqon, of een ander feest ( ja nog geen 18 gvd :( ).
Hele DBB-meeting houden op 't feestje :p ?

Full time big macs vreten :) BF high in the sky :D

Bij de MC heb ik het 2 weken volgehouden pff wat een schijtwerk is dat zeg, ging constant bijna op me muil vanwege al dat frituurvet..

Die snipperuren waren wel relaxt though...

Duh, ga dan geen friet staan. Ik moest eerste 3 x ook friet bakken ofzo, maar iedereen moet dat. Ik sta dat maar 1 dag in de week à 2 weken ingepland. Zeg mijn manager (vrouwelijk, 23 en 29 ofzo) wel wat anders :D haha . Sta het liefst vanaf nu BOP (mcchicken, mcckrocket enzo maken).
Is gelukkig een een chille crew, dat maakt je werk echt heel anders.

Oh friet was grappig gister, de baas lekker uitgelachen met hele crew haha :P .

klopt ... maar om nou in m'n eentje erheen te kaggelen :)

Tsja zal vast wel ff wennen en lastig zijn in het begin, maar ken wel meer mensen die alleen zijn gegaan in het begin en er uiteindelijk een groep party vrienden aan over heeft gehouden. Met eventtravel ofzo zit je meteen in de bus al met allemaal feestmensen.

Is toch wel een nadeel als er zon groot leeftijdsverschil is tussen jij en je vrienden op sommige gebieden.

40 minuten hardgelopen in het zonnetje :D

Project af van school.. kan nu gaan leren voor tentamens -.-

Ach al lang blij dat dat k*tproject af is :D

Terug
Naar boven