Kixat
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 305
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kreeg zojuist op me werk het aanbod om Donderdag te beginnen met de "opleiding" voor een nieuwe functie, dan kom ik 2 loonschalen hoger te zitten![]()
![]()

Neem aan dat je Nee hebt gezegd ? In een supermarkt ...![]()
PostNL sorteercentrum, supermarkt ben ik gelukkig allang weg.
Verdien momenteel ongeveer 8 euro per uur, ben benieuwd hoeveel het zal worden.
Is toch netjes!, wat voor opleiding? Een hele MBO voor 2 loonschalen hoger toch niet!?
Dan verdien je 1 euro meer voor 3-4 jaar leren haha.
Is toch netjes!, wat voor opleiding? Een hele MBO voor 2 loonschalen hoger toch niet!?
Dan verdien je 1 euro meer voor 3-4 jaar leren haha.
Wat is je persoonlijke drive erachter? Wil je er een tijd blijven werken? of ga je nog wat doen qua school?
---------- Post toegevoegd Mon 25 Jun 2012 om 22:34 ----------
18 jaar .. 8 euro.. wel netjes![]()
Ben zelf 22, en verdien 12 euro - wat belasting
Zit voor me school (fysiotherapie) duimen te draaien tot ik ingeloot word (uitslag half juli).
De opleiding is volgens mij een X aantal werkdagen, net als vorige keer. Alleen nu krijg ik meer verantwoordelijkheid omdat ik moet controleren wat mij gegeven word en vervolgens de klant voor hun brievenbende laten betalen. Moet dus leren hoe ik met het systeem om moet gaan en moet alle codes uit me kop gaan leren enzo.
Wil het eigenlijk zo lang mogelijk volhouden om er te blijven werken aangezien ze wel lekker betalen vergeleken met die verotte supermarkt waar ik 3 jaar heb gewerkt.
Ben gelukkig al aangenomen op de SGM in Nijmegen... dus kan nu nog lekker werken .. heb best veel verantwoordelijkheden, als ik zie wat collega's die er al minstens 10 jaar werken moeten doen in tegenstelling tot wat ik doe ... kwestie van motivatie denk ik altijd maarNee, heb nog nooit feestjes gepakt, ivm met kameraden die allemaal rond de 30 zijn ... pakken liever een kroegje of lokaal feestje .. helaas

Zit voor me school (fysiotherapie) duimen te draaien tot ik ingeloot word (uitslag half juli).
De opleiding is volgens mij een X aantal werkdagen, net als vorige keer. Alleen nu krijg ik meer verantwoordelijkheid omdat ik moet controleren wat mij gegeven word en vervolgens de klant voor hun brievenbende laten betalen. Moet dus leren hoe ik met het systeem om moet gaan en moet alle codes uit me kop gaan leren enzo.
Wil het eigenlijk zo lang mogelijk volhouden om er te blijven werken aangezien ze wel lekker betalen vergeleken met die verotte supermarkt waar ik 3 jaar heb gewerkt.
! Staat ook weer wat beter op je CV hehe. Verdient netjes!
. Maarja mijn werk is dan eigenlijk meer fun als werk. Alleen tussen 4 en 7 is het (heel) druk.
. Is wel een 50% korting op alles, maar eerlijk gezegd is het niet zo heel lekker haha. Is gewoon erg leuk werk 
).
?Gewoon doen toch! Staat ook weer wat beter op je CV hehe. Verdient netjes!
Ik ga binnenkort gelukkig 4 euro/uur. Maarja mijn werk is dan eigenlijk meer fun als werk. Alleen tussen 4 en 7 is het (heel) druk.
Oja, ik werk bij de Mc. Is wel een 50% korting op alles, maar eerlijk gezegd is het niet zo heel lekker haha. Is gewoon erg leuk werk
Wil volgend jaar ook naar Defqon, of een ander feest ( ja nog geen 18 gvd).
Hele DBB-meeting houden op 't feestje?
BF high in the sky 
haha . Sta het liefst vanaf nu BOP (mcchicken, mcckrocket enzo maken).
.klopt ... maar om nou in m'n eentje erheen te kaggelen![]()